Be Organic: naturalność przede wszystkim - w roku 2020 skupimy się mocno na pielęgnacji twarzy...

Be Organic: naturalność przede wszystkim - w roku 2020 skupimy się mocno na pielęgnacji twarzy...

Aleksandra Paczkowska-Borkowska oraz Marta Paczkowska-Wróbel, założycielki marki Be Organic, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Mocno skupiony na kosmetykach naturalnych i ekologii.

2. Najważniejsze z perspektywy naszej firmy w 2019 było...

Rozwój eksportu i pracowanie nad nowymi masami naszych kosmetyków. I nie zapominajmy o najważniejszym! Rodzina! W końcu jesteśmy rodzinną firmą: -)

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to...

Dalsze poszerzanie naszej oferty. W roku 2020 skupimy się mocno na pielęgnacji twarzy.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

Naturalność!

5. Przewidujemy, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie...

Świadoma, naturalna pielęgnacja skóry oraz dbanie o środowisko.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Zmiana opakowań kosmetyków.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzymy...

Sukcesów w Nowym Roku oraz pomysłów na coraz to lepsze, naturalne kosmetyki.

# Wywiady i opinie
 reklama