Kierujemy nasz przekaz do wszystkich kobiet – niezależenie od tego kim chcą być i jak chcą wyglądać. Jednak w naszej komunikacji nie pomijamy również mężczyzn, którzy czują potrzebę ukrycia niedoskonałości skóry lub po prostu lubią makijaż.
W materiałach promujących markę, staramy się prezentować całe spektrum piękna – osoby o różnej płci, kolorze skóry, rozmiarze ubrań, w różnym wieku czy z różnymi typami cery (w tym problematycznej).
Do naszych sesji zdjęciowych czy filmów, chętnie angażujemy nie tylko modelki, ale też klientów czy niszowych twórców, np. niesamowicie utalentowanego wizażystę Łukasza Rembasa, który stworzył postać drag queen o imieniu Adelon. Film z jego makijażem kosmetykami Annabelle Minerals spotkał się w naszych mediach społecznościowych z dużym entuzjazmem odbiorców, co szalenie nas ucieszyło.
„Ciałopozytywność” od zawsze była dla nas oczywistym kierunkiem, w którym chcieliśmy podążać. To, że właśnie się upowszechnia, jest dla nas jasnym i ważnym sygnałem, że czas na oczywiste rozszerzenie pojęcia „piękno” w całej branży. My mamy ochotę zakrzyknąć: „nareszcie!”