Anna Szczerba, Annabelle Minerals: ograniczyliśmy mocno działania offline, wzrasta za to rola Internetu

Anna Szczerba, Annabelle Minerals: ograniczyliśmy mocno działania offline, wzrasta za to rola Internetu

Anna Szczerba, właścicielka Annabelle Minerals:

Marka Annabelle Minerals działa głównie w Internecie. Jeszcze przed pandemią, część pracowników oraz współpracowników, swoją pracę wykonywała zdalnie. Dlatego lock down na odcinku strukturalnym, nie był dla nas aż tak bolesny.

Duża część zespołu szybko zaadaptowała się do nowych warunków. Wyjątek stanowili pracownicy butiku stacjonarnego oraz magazynu. Pierwszych wdrożyliśmy w system pracy zdalnej – udzielali klientom porad przez Internet, prowadzili live’y w mediach społecznościowych oraz zaangażowali się w tworzenie przyłbic, które potem przekazali instytucjom najbardziej ich potrzebującym. Drugich otoczyliśmy szczególną opieką, ponieważ bez nich nasz sklep internetowy musiałby przestać funkcjonować.

Jak wszyscy producenci, byliśmy niepewni jutra i z uwagą przyglądaliśmy się rozwojowi sytuacji. Niemniej, dzięki spokojowi, będąc w stałym kontakcie ze sobą oraz z klientami, udało nam się przetrwać ten najtrudniejszy okres.

Większość naszych pracowników wróciło już do swoich codziennych obowiązków oraz miejsc, w których pracują. Niemniej, pewne rzeczy uległy zmianie: nie zdecydowaliśmy się na wznowienie części usług takich jak warsztaty stacjonarne, makijaże okolicznościowe czy udziały w powoli powracających targach kosmetycznych – ta decyzja zapewne nie zmieni się przynajmniej do końca roku.

Wydaje mi się, że pandemia przyspieszyła to, co i tak dzieje się od dłuższego czasu – konsument coraz częściej wybiera zakupy przez Internet, kosztem tych stacjonarnych. Ten trend na pewno się umocni.

# Wywiady i opinie
 reklama