Anna i Urszula Bieluń, właścicielki Ministerstwo Dobrego Mydła: nigdy nie budowałyśmy komunikacji na strachu
Anna i Urszula Bieluń, właścicielki Ministerstwo Dobrego Mydła: nigdy nie budowałyśmy komunikacji na strachu

Bez "bezów" radzimy sobie doskonale, ponieważ nigdy nie pojawiły się w naszej komunikacji.

Kiedy kilka lat temu stawiałyśmy pierwsze kroki na rynku przemysł kosmetyczny wiedziałyśmy już, że używanie "negative claiming" jest niezgodne z kulturą i etyką zawodową, a niebawem będzie również niezgodne z prawem.

Na tegorocznej konferencji wprowadzającej branżę w akt prawny raz na zawsze zakazujący budowania praktyk marketingowych w oparciu o negatywne zaprzeczenia, zostałyśmy pochwalone przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego jako pionierzy niestosowania fraz zakazanych.

Jesteśmy dumne, że utrzymaliśmy standard moralny budując komunikację z klientem nie na strachu i wzbudzaniu paniki, a na pozytywnym, racjonalnym przekazie.

# Wywiady i opinie
 reklama