Agnieszka Kocoń, Mikołaj Łopatto, Simply More. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Agnieszka Kocoń, Mikołaj Łopatto, Simply More. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Agnieszka Kocoń, Mikołaj Łopatto, właściciele Simply More:

To był rok...

Dynamicznego rozwoju Simply More w Polsce i na rynkach zagranicznych. Udało nam się odwiedzić kilka branżowych imprez kosmetycznych, gdzie nawiązaliśmy współprace handlowe i poznaliśmy dużo ciekawych osób z branży. Cieszymy się, że coraz większe grono osób daje się przekonać pielęgnacji w duchu minimalizmu.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to...

Wytrwałość, adaptacja i optymalizacja.

Branżowy news roku to...

Zdecydowanie wynik listopadowych wyborów. Ale to nie tylko news, który jest najważniejszy z punktu widzenia branży kosmetycznej, ale generalnie dla całej polskiej gospodarki. Mamy nadzieję, że w kolejne lata działalności przyjdzie nam wejść z bardziej stabilnymi i przewidywalnymi decyzjami władz. Wśród istotnych newsów branży stricte kosmetycznej wskazać należy zmiany na szczycie Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, gdzie urzędować będzie Justyna Żerańska.

Nasz największy sukces w 2023 to...

Oczywiście kolejna nagroda LCA – tym razem dla delikatnej emulsji myjącej. Okazuje się, że w naszej krótkiej historii działalności mamy 100% skuteczność w zdobywaniu tego wyróżnienia dla naszych produktów;-) Jesteśmy również ogromnie szczęśliwi, że ostatecznie udało nam się dopiąć formuły trzech nowych produktów, których premierę planujemy w 2024 roku. Rozpiera nas duma i radość, że udaje nam się utrzymać na fali wzrostowej, mimo tak niesprzyjających warunków ekonomicznych. Oczywiście ciężko tę falę nazwać tsunami, ale realizując małe cele czujemy, że zmierzamy w dobrym kierunku. W tym roku udało nam się wprowadzić nasze produkty do największej drogerii online w Szwecji oraz zrealizowaliśmy pierwsze zamówienie kontrahenta ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, gdzie nasze produkty będą dostępne online, oraz stacjonarnie w dwóch punktach.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to...

Szeroko pojęty minimalizm oraz wielozadaniowość produktów (z ang. Hybrid Beauty). Ogromnie nas to cieszy, bo opierając się właśnie między innymi na tych wartościach tworzyliśmy Simply More. Ograniczenie ilości produktów zaangażowanych w codzienną pielęgnację i świadome wybory konsumenckie mają pozytywny wpływ nie tylko na stan naszej cery, ale stan naszej planety oraz naszego portfela.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie...

Realizacja założonych planów, w których projektowaniu jesteśmy coraz odważniejsi.

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy...

Samych sukcesów i oczywiście okazji do częstych i inspirujących spotkań.

# Wywiady i opinie
 reklama