Soppo puszcza oko i pyta, gdzie te pieski?

Soppo puszcza oko i pyta, gdzie te pieski?

Szerokozasięgowa kampania prawicowej fundacji pod hasłem "Gdzie są te dzieci?" była zdecydowanie zauważalna i szeroko komentowana. Producent naturalnych kosmetyków Söppö postanowił zabawić się przewrotnie tym hasłem. Efekt? Wiralowe zasięgi się niosą po sieci.

Billboardową akcję Fundacji „Nasze Dzieci” trudno było przegapić. Wywołała ona burzę, bo po pierwsze dane były mocno naciągane, a po drugie internauci natychmiast zaczęli kreatywnie odpowiadać fundacji, dowodząc hipokryzji środowisk prawicowych. Powstała nawet akcja outdoorową „TU jestem”, wspierająca Pomagam.pl - stronę, na której organizowane są zrzutki na leczenie chorych dzieci. 

Jeden z producentów kosmetycznych postanowił także zabawić się konwencją. Polska marka Söppö wystartowała ze swoją akcją outdoorową. Na ulicach Warszawy pojawiły się plakaty z hasłami odwołującymi się do piesków. W ten sposób powstały plakaty z hasłami „Gdzie są te pieski", „Każdy piesek to cud" czy po prostu „Pieski, pieski, pieski".

Z jednej strony idealnie nawiązuje to do szaty graficznej kosmetyków, z drugiej taka lekko ironiczna kampania przykuwa uwagę odbiorców i mediów, co zdecydowanie zwiększa zasięgi marki. Pogratulować pomysłowości i wyczucia RTM.

Söppö łączy zasady nordyckiej pielęgnacji z najnowszymi odkryciami pielęgnacji koreańskiej. Produkty są naturalne i wegańskie. Opakowania i etykiety produkowane są w całości w Polsce z recyklingowych materiałów. 

# Newsy producenci
 reklama