Nowoczesny punkt sprzedażowy umożliwi klientkom łatwy dostęp do ulubionych produktów marki Semilac oraz wygodne przetestowanie ich na miejscu i skorzystanie z fachowych porad.
Producent marki - Nesperta – otworzył setną wyspę. Podobnie jak w innych punktach sprzedażowych, na wyspie dostępny będzie cały asortyment marki, co umożliwi lepszą dostępność oraz wygodniejsze testowanie produktów. Dodatkowo, klientki będą mogły w komfortowy sposób skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców marki.
Otwarcie pierwszej wyspy miało miejsce 20 kwietnia 2017 w Pile. Dziś produkty Semilac można zakupić już na 100 wyspach handlowych oraz w 20 sklepach monobrandowych zlokalizowanych, aż w 65 miastach Polski.
Na mapie franczyzowej marki znajdują się nie tylko największe miejscowości (10 punktów w Warszawie, 5 we Wrocławiu, 4 w Łodzi oraz Krakowie i Trójmieście), ale również mniejsze miasta, takie jak: Bochnia, Ciechanów czy Zabrze.
Jesteśmy bardzo dumni z otwarcia setnego punktu franczyzowego, ale nie oznacza to, że spoczywamy na laurach. Do końca roku planujemy uruchomić kolejnych 20 punktów sprzedaży, aby każda kobieta w Polsce mogła bez problemu kupić nasze produkty, ale i skorzystać z fachowej porady i usługi, czego najlepszym przykładem jest setna wyspa we Wrześni
– mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.
Produkty marki Semilac, należącej do spółki Nesperta od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych, docenianych przez klientki i profesjonalistów za jakość i trwałość. Według danych z 2017 roku aż 67 procent kosmetyczek korzysta z produktów Semilac, co świadczy o tym, że specjaliści doceniają szeroką paletę kolorystyczną, wybierając ją w swoich salonach do kompleksowej stylizacji paznokci.
Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, a od niedawna produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu.
Produkty Semilac są dostępne na wielu rynkach, m. in. w: Anglii, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Niemczech, Serbii, Szwecji, Belgii, Łotwie, Słowacji, Czechach, Irlandii, Danii, Norwegii, Francji, Portugali, Finlandii, Estonii oraz Rumunii.