Marka Jan Marini celebruje swoje 30. urodziny

Marka Jan Marini celebruje swoje 30. urodziny

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research, która powstała w Kalifornii właśnie obchodzi swoje 30. urodziny oraz celebruje trzeci rok obecności na polskim rynku.

Marka od trzech dekad dostarcza klientom produkty najwyższej jakości, które pielęgnują skórę, podkreślają naturalne piękno i wpisują się w nowoczesne trendy kosmetyczne. Urodziny to wyjątkowy pretekst do spotkania, które odbyło się w pięknej przestrzeni restauracji Belvedere, gdzie w gronie ekspertów, przyjaciół marki, mediów oraz polskiej ambasadorki, aktorki - Magdaleny Lamparskiej, świętowano historię sukcesów i innowacji Jan Marini.

Goście wydarzenia mogli poznać historię brandu na przestrzeni ostatnich 30 lat oraz dowiedzieć się, na czym opiera się jego filozofia - 5 kroków pielęgnacji: od oczyszczania, przez antyoksydację, odnowę, nawilżanie aż po ochronę przeciwsłoneczną. W swoim przemówieniu aktorka podkreśliła wyjątkowość 30. urodzin, które są ważnym wydarzeniem w życiu każdej kobiety, a dla marki kosmetycznej są wyrazem sukcesu, stabilności i zaufania klientów. Gości eventu w imieniu Jan Marini przywitała Aimee DeMarais - (Jan Marini Sr. Director of International Business).  

Marka Jan Marini zasłynęła z licznych innowacji na rynku dermokosmetycznym, do najbardziej spektakularnych należą m.in. wprowadzenie pierwszej lipofilowej formy witaminy C, opracowanie pierwszego w historii antyoksydacyjnego filtru przeciwsłonecznego czy połączenie kwasów glikolowego, salicylowego i azelainowego w jeden kompleksowy produkt do stymulacji i odnowy skóry.

Skuteczność wybranych kosmetyków została udokumentowana poprzez niezależne badania naukowe opublikowane na łamach czasopisma Journal of Drugs in Dermatology. Marka nieprzerwanie prowadzi własne badania wśród niezależnych ośrodków badawczych mające na celu potwierdzenie jakości i efektywności gotowych receptur swoich kosmetyków.

Zarówno sama założycielka jak i zespół marki Jan Marini głęboko wierzą w siłę holistycznej pielęgnacji skóry, która opiera się na zindywidualizowanej pielęgnacji domowej, którą uzupełniają zabiegi profesjonalne, o różnych poziomach intensywności - od eksfoliacji enzymatycznych, poprzez bardziej zaawansowane, progresywne peelingi glikolowe (także o różnych poziomach intensywności).

Bardzo szerokie portfolio marki odpowiada na potrzeby współczesnego pacjenta i pozwala na dostosowanie pielęgnacji domowej, a także kuracji profesjonalnych do jego stylu życia. To właśnie sprawia, że produkty marki są bardzo chętnie wybierane przez klientów oczekujących sprawdzonych, bezpiecznych i widocznych rezultatów.

Katarzyna Jaworska-Rek, kosmetolog, ekspert marki Jan Marini Polska.
# Newsy producenci
 reklama