LOréal Paris z pierwszą kampanią bez retuszu zdjęć
L'Oréal Paris z pierwszą kampanią bez retuszu zdjęć

Życie w epoce social mediów to ciągła potrzeba udowadniania perfekcji. Filtry idealizują rzeczywistość, ale w tym przerysowanym i nieprawdziwym świecie naturalność zaczyna być prawdziwą wartością. Marka L'Oréal Paris rusza z pierwszą międzynarodową kampanią bez retuszu skóry: „Granice nie istnieją”, aby pokazać, że bycie piękną oznacza po prostu – bycie sobą. 

Każda kobieta chciałaby świetnie wyglądać i czuć się pewnie, każdego dnia, bez względu na okoliczności. To właśnie dlatego makijaż jest dla wielu obowiązkowym elementem codziennych rytuałów. Makijaż nie może być jednak maską, za którą należy się chować. Jego rolą jest jedynie podkreślenie osobowości, uwydatnienie zalet, naturalne uzupełnienie kobiecego piękna. To właśnie dzięki odpowiedniemu makijażowi kobieta ma się czuć wyjątkowo, ale jednocześnie swobodnie i autentycznie.

NATURALNOŚĆ JEST PIĘKNA

Marka L'Oréal Paris  zachęca, by odkryć to, co sprawia, że jesteś sobą i pokochać swoją naturalność, dlatego w najnowszej kampanii „Granice nie istnieją” odchodzi od narzucanych norm i… rezygnuje z retuszu komputerowego. Jest to forma manifestu przeciw tworzeniu sztucznego kanonu piękna, który powstał na potrzeby świata wirtualnego. W kampanii wystąpiły kobiety w różnym wieku i o odmiennych typach urody, by pokazać, jak niesamowita i fascynująca jest ta różnorodność oraz jak o doskonałości stanowi właśnie każda niedoskonałość.

MAKIJAŻ BEZ GRANIC

Oprócz pięknych kobiet, bohaterem kampanii jest także kultowy podkład True Match  L'Oréal Paris. Zarówno granice pomiędzy skórą, a podkładem jak i makijażem i pielęgnacją zostają zatarte - produkt idealnie się dopasowuje i nie tworzy sztucznego efektu, a cera wygląda maksymalnie świeżo i naturalnie. W rezultacie gwarantuje poczucie komfortu i swobody. Nowa, pielęgnacyjna formuła podkładu True Match długotrwale nawilża i dogłębnie pielęgnuje, co dodatkowo widocznie poprawia jakość skóry, a dzięki temu pozytywnie wpływa na nastrój.

# Newsy producenci
reklama