Lactacyd stworzył przestrzeń do rozmowy na bardzo ważny temat – akceptacji siebie i swojego ciała.
Kampanię zainicjował podcast na platformie Spotify, w którym wystąpiła Julia Ziółkowska z livebetterpl. Do dyskusji w social mediach Lactacyd zaprosił influencerki, które tak, jak konsumentki Lactacyd, są na różnych etapach życia, zmagają się z odmiennymi problemami i zmianami w ciele. Agnieszka Grzelak, Aleksandra Domańska i Klaudia Kempska stworzyły materiały w duchu self acceptance i body positive. Opowiedziały o przezwyciężaniu wstydu i drodze do akceptacji własnego ciała, a w szczególności najbardziej intymnych jego części. Post Aleksandry Domańskiej o relacji ze swoim ciałem zebrał prawie 300 komentarzy oraz 14 tys. polubień. Publikacja zdobyła też zainteresowanie mediów. Wpis zacytowało też wiele szerokozasięgowych portali internetowych.
Druga faza kampanii będzie mówiła o szczególnej trosce, na którą, oprócz akceptacji, zasługują miejsca intymne. Lactacyd podzieli się z kobietami wiedzą, wskazówkami i radami, prezentując przy tym produkty marki, które bezpiecznie odpowiedzą na ich intymne potrzeby. Do makroinfluencerek dołączą kolejne kobiety, które będą wzmacniać przekaz kampanii i promować produkty z portfolio Lactacyd.