Zawiera nuty róży połączone z aromatem białych kwiatów z piżmową bazą. Perfumy są zamknięte w butelce w kształcie sztabki złota, ozdobionej elementami przywołującymi na myśl zdobienia charakterystyczne dla marki Rabanne.
- Zapach jest intensywny i piękny, z wyczuwalnymi nutami róży, lawendy i słonego mineralnego piżma - mówi Gigi Hadid. - Uwielbiam tę równowagę. Bardzo podoba mi się mieszanka elementów kobiecych i męskich w perfumach - dodaje.
Modelka wystąpiła w reklamie perfum do piosenki “Pure/Honey” Beyoncé, mając na sobie duży naszyjnik inspirowany biżuterią Rabanne.
Kampania, według reżyserów Manu Cossu i Merta Alasa, wyraża „kobiecą siłę i sukces”.
- W Gigi zauważam podobieństwa do ikonicznych muz monsieur Rabanne, od Jane Birkin po Jane Fondę - mówi Jerome Leloup, wiceprezes Rabanne. - Gigi dodaje do perfum także swoją własną, wyraźną osobowość, co sprawia, że jest idealnym ucieleśnieniem nowoczesnej kobiety Rabanne - podkreśla.
Pierwszym w historii globalnym ambasadorem makijażu marki Rabanne został Troye Sivan. Australijski piosenkarz i aktor wystąpił w kampanii luksusowej marki pod hasłem „Nudes: a next-generation beauty collection”.
Marka po raz pierwszy wkroczyła w świat makijażu w czerwcu 2023 roku, co było częścią procesu odświeżenia wizerunku marki i nowych globalnych planów ekspansji. W ramach rebrandingu zrezygnowano z nazwy “Paco” i pozostawiono kultowe “Rabanne”. Linia kosmetyków obejmuje produkty do ust, palety cieni do powiek i pigmenty. Dostępna jest w sieci Sephora.