Źródłem trzech linii zapachowych są znane z prozdrowotnych właściwości olejki eteryczne. Podczas gdy naturalne wyciągi z roślin dbają o twoje samopoczucie, bogate w witaminy oraz minerały oleje i masła nawilżają głębokie warstwy skóry.
Marka Flagolie tworząc serię CIAŁOCUD, postanowiła udowodnić, że nowoczesna, holistyczna pielęgnacja karmi ciało, dba o zmysły, ale również poprawia nastrój. To bomba witaminowa, która sprawia, że skóra promienieje zdrowym blaskiem. Zawartość składników pochodzenia naturalnego poszczególnych produktów jest niezwykle wysoka. Lekki, piankowy mus do ciała, który zapowiada serię, zawiera ponad 99% składników pochodzenia naturalnego! Wykorzystuje moc trzech dobroczynnych olejów: oleju z nasion malin, marchwi oraz z ziaren maku. Intensywnie nawilża nawet głębokie warstwy skóry, poprawia jej kondycję i wzmacnia komórki. Zawiera komplet witamin A, C, D oraz E, a także cenne kwasy tłuszczowe.
Już niedługo do oferty Flagolie dołączą również inne kosmetyki. „Zależy nam, by za pomocą kilku produktów stworzyć różne warianty codziennej pielęgnacji” – podkreślają twórcy serii. „CIAŁOCUD powstawał w czasie pandemii. Zwracaliśmy uwagę na to, jakie sygnały wysyłają nam nasze ciała. Zastanawialiśmy się, jak wspomóc psychikę, kiedy tego od nas potrzebuje” – dodają.
Flagolie zdecydowało, że zapach kosmetyków wchodzących w skład serii CIAŁOCUD będzie nie tylko piękny, ale także skuteczny. Olejki eteryczne wykorzystywane są kosmetyce, fizjoterapii, a nawet medycynie. Każdy olejek ma unikalne właściwości. Niektóre pobudzają, inne pozytywnie wpływają na koncentrację, jeszcze inne pomagają odpocząć. W serii CIAŁOCUD znajdują się trzy linie zapachowe: werbena, pomarańcza z cynamonem oraz lawenda, bergamotka i mandarynka.
Wokół pojęcia różnorodności marka Flagolie postanowiła zbudować komunikację wizualną serii CIAŁOCUD. Ze szklanych, przyjaznych dla środowiska opakowań spoglądają patronki poszczególnych zapachów. Wróżki, czarownice, nimfy – każda z nich jest inna. Grafiki autorstwa polskiej ilustratorki Anny Rudak obrazują filozofię serii. Można odnaleźć na nich astrologiczne motywy, a związek pomiędzy naturą i kobiecością jest szczególnie wyczuwalny.
Kampania nowej serii kosmetyków, w której wystąpiły kobiety w różnym wieku, przedstawicielki odmiennych typów urody, nawiązuje do nazwy CIAŁOCUD i dokłada cegiełkę do tak ważnego w obecnym czasie tematu ciałopozytywnego myślenia.