Wejście marki na rynek polski jest wyczekiwanym ruchem, który pozwoli klientom w kraju z łatwością nabyć kosmetyki tej ulubionej marki osób pasjonujących się pielęgnacją skóry. U podstaw filozofii Drunk Elephant leży przekonanie, że to, czego nie dodajemy do naszych receptur, jest równie ważne jak to, co w nich stosujemy. Dlatego w żadnym produkcie Drunk Elephant nie znajdziemy nigdy niczego, co marka nazywa Suspicious 6™ (olejków eterycznych, wysuszających alkoholi, silikonów, chemicznych filtrów słonecznych, substancji zapachowych / barwników, SLS). Zrezygnowanie ze stosowania tych sześciu składników pozwala zdaniem twórców marki powrócić skórze do swojej najzdrowszej, najbardziej harmonijnej postaci. Formuły wszystkich kosmetyków Drunk Elephant mają optymalne pH, pozwalają na łatwe mieszanie różnych produktów i łatwo się wchłaniają, co pozwala na tworzenie spersonalizowanych koktajli pielęgnacyjnych.
Marka Drunk Elephant weszła na rynek amerykański w 2013 roku z sześcioma produktami. Dziś linia osiągnęła status kultowej, a fani mogą cieszyć się z pełnej gamy produktów do twarzy, włosów i ciała. - Niezmiernie się cieszę z wejścia na polski rynek we współpracy z naszym niesamowitym partnerem handlowym – siecią Sephora – powiedziała Tiffany Masterson. - Nie mogę się doczekać możliwości podzielenia się naszą filozofią z naszymi klientami w Polsce i mam nadzieję, że pozwoli im ona odczuć, jak ich skóra ulega przemianie! - dodała.
Kolekcja będzie dostępna online na stronie Sephora od 9 marca, a od 22 marca również w 83 stacjonarnych sklepach sieci Sephora w całym kraju. Klienci mogą również odwiedzić profil @drunkelephant na Instagramie, aby dowiedzieć się więcej i podzielić swoim doświadczeniem w zakresie pielęgnacji skóry z entuzjastyczną społecznością fanów marki.