„Swarovski zyskał znaczące uznanie wśród globalnych konsumentów, co czyni go idealnym wyborem do globalnej ekspansji na kluczowych rynkach, takich jak EMEA, Ameryka i Azja” — powiedział Jean Holtzmann, dyrektor ds. marek Coty Prestige.
Swarovski działa w ponad 140 krajach na całym świecie, posiadając około 2300 butików. Ta premium-marka jubilerska po raz pierwszy weszła w zapachy w 2010 r. dzięki kolekcji perfum Aura, stworzonej przez Clarins Fragrance Group. Potem była jeszcze Aura Love, w 2012 r.
„Partnerstwo z Coty to znaczący krok dla naszej firmy, ponieważ nadal rozszerzamy naszą markę na nowe kategorie produktów” — powiedział Michele Molon, dyrektor ds. handlowych Swarovski. „To partnerstwo pozwala nam wprowadzić unikalne pozycjonowanie Swarovski Pop Luxury - luksus, który jest kreatywny, zabawny, kolorowy i radośnie ekstrawagancki - do świata piękna i zapachów, wykorzystując jednocześnie rozległe doświadczenie branżowe Coty”. – dodał.