Coty podpisało długoterminową umowę na tworzenie perfum dla marki Swarovski

Coty podpisało długoterminową umowę na tworzenie perfum dla marki Swarovski

Pierwsze perfumy w ramach tej umowy licencyjnej mają zostać wprowadzone na rynek w 2026 roku.

„Swarovski zyskał znaczące uznanie wśród globalnych konsumentów, co czyni go idealnym wyborem do globalnej ekspansji na kluczowych rynkach, takich jak EMEA, Ameryka i Azja” — powiedział Jean Holtzmann, dyrektor ds. marek Coty Prestige.

Marki coraz chętniej idą w dywersyfikację portfolio

Swarovski działa w ponad 140 krajach na całym świecie, posiadając około 2300 butików. Ta premium-marka jubilerska po raz pierwszy weszła w zapachy w 2010 r. dzięki kolekcji perfum Aura, stworzonej przez Clarins Fragrance Group. Potem była jeszcze Aura Love, w 2012 r.

„Partnerstwo z Coty to znaczący krok dla naszej firmy, ponieważ nadal rozszerzamy naszą markę na nowe kategorie produktów” — powiedział Michele Molon, dyrektor ds. handlowych Swarovski. „To partnerstwo pozwala nam wprowadzić unikalne pozycjonowanie Swarovski Pop Luxury - luksus, który jest kreatywny, zabawny, kolorowy i radośnie ekstrawagancki - do świata piękna i zapachów, wykorzystując jednocześnie rozległe doświadczenie branżowe Coty”. – dodał.

Coty sukcesywnie rozszerza swoją prestiżową kategorię zapachów dzięki długoterminowym licencjom. W 2024 roku podpisano umowę na tworzenie kosmetyków dla włoskiej marki modowej Marni. Gigant kosmetyczny podpisał też w tym roku umowę z włoskim domem mody Etro, dla którego opracuje i będzie dystrybuował zapachy i zapachy do domu. Licencje na produkty kosmetyczne firmy Coty obejmują również umowy na perfumy z firmami Hugo Boss, Calvin Klein, Gucci i Chloé, a także markami należącymi do LVMH: Tiffany & Co. i Marc Jacobs.
# Newsy producenci
 reklama