Berkovicz - nowa marka w trendzie lokalności

Berkovicz - nowa marka w trendzie lokalności

Berkovicz Tatra Cosmetics to marka, która powstała w czasach pandemicznych, jako ucieleśnienie polskości, a mówiąc śmielej: małopolskości.

Monika, założycielka marki i miłośniczka Tatr, uświadomiła sobie, że region południa Polski, ma nam do zaoferowania dużo więcej niż tylko malownicze krajobrazy i zasługuje na poświęcenie mu większej uwagi.

I tak zrodziła się nowa marka: połączenie dobrego designu, naturalności, technologii z zapomnianymi tradycjami, która, już niedługo na stałe wpisze się w naszą tożsamość kulturową.

Renesans młodopolskiej tatrzańskości

Kiedy wyjazdy za granicę były utrudnione, Polacy zwrócili się w stronę natury, zaczęli doceniać miejsca, które wcześniej były dla nich oczywiste i nieatrakcyjne. Góry stały się symbolem wolności, której tak bardzo wszystkim brakowało, metaforyczną ucieczką od stresu i problemów. Moda na Tatry przestała być chwilowym trendem, a góry, wcześniej postrzegane jako dostępne dla nielicznych, otworzyły się na wszystkich pragnących obcowania z przyrodą, jej dzikością w całym jej wymiarze. Berkovicz Tatra Cosmetics chce być częścią zmiany, która dokonuje się na naszych oczach: zmiany świadomości, otwartości na kontakt z naturą, proekologicznym podejściem do świata i wyniesieniem polskiej tradycji poza granice kraju.

Dzikie Południe – nieodkryta tajemnica polskich pól i łąk

Celem Berkovicz Tatra Cosmetics było sięgnięcie do receptur sprzed lat, starego zielnika babci zapisanego krągłymi literami i znalezionego na strychu. Z dobroczynnych właściwości ziół korzystano od stuleci, robiono z nich napary, kosmetyki, kremy, maści, nalewki. I tą drogą postanowili pójść. Znaleźć lokalne, polskie składniki, które swoim działaniem dorównują tym francuskim czy szwajcarskim, ba, niejednokrotnie je przebijając. W ich kosmetykach znajdziemy m. in. wyciąg z cebulek kwiatów krokusa, ekstrakty z rokitnika, kompleks roślinny kocanki i stokrotki, ekstrakt z rumianku czy olej z karotki. Ich działanie jest wielowymiarowe, ale najważniejsze to zatrzymać proces starzenia się skóry i przywrócić jej naturalny blask. W połączeniu z innowacyjnymi osiągnięciami współczesnej technologii otrzymujemy produkt, którego po pierwszym użyciu, nie zamienisz na żaden inny.

Holistyczne podejście do zmian

Działania marki są dużo szersze niż tylko zadbanie o cerę milionów kobiet. Od początku istnienia na rynku chcą wspierać inicjatywy na rzecz ochrony tatrzańskiej przyrody, a w przyszłości organizować akcje umożliwiające dotarcie do kolejnych źródeł pozyskiwania pomocy. Ich misją jest nadanie nowej perspektywy polskiemu przemysłowi kosmetycznemu. Polska jest przecież jednym z czołowych producentów kosmetyków na świecie. Lata 20-te XX wieku i okres międzywojnia przyczyniły się do rozwoju i prężnych przemian w tej dziedzinie. Berkovicz Cosmetics zamierza wyjść z polskim produktem na szeroki rynek eksportowy. Moda na tatrzańskość może być zdecydowanie globalna.

Krokusowe serum

Na rynku debiutuje Krokusowe Serum Odmładzające o wyjątkowo silnym działaniu przeciwzmarszczkowym. Jego formuła zawiera ekstrakt z bulwy kwiatu w stężeniu 2%. Stosowanie tego składnika rano i wieczorem w przeciągu dwóch tygodni znacząco zwiększa zawartość dwóch najważniejszych składników skóry: kolagenu o 115% i elastyny o ponad 25%. Jest naturalnym źródłem substancji naprawczych, które zapewnia rekonstrukcję matriks skóry. Przywraca jej sprężystość i jędrność, odwraca procesy starzenia i stymuluje naturalne czynniki wzrostu w skórze (CTGF).

# Newsy producenci
 reklama