Będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową i strategię e-commerce takich marek, jak Miya Cosmetics, John Frieda i Iceberg.
Kiljan pracowała ostatnio w L’Oreal Polska, zdobywając cenne doświadczenie w komunikacji i rozwoju marek Garnier, Maybelline i Mixa. Odpowiadała za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej 360º na rynek polski i kraje bałtyckie. Jej wcześniejsza kariera związana jest z agencją Big Picture, wyspecjalizowaną w działaniach public relations dla globalnych marek. Aleksandra realizowała różne projekty komunikacyjne i marketingowe, m. in. dla takich firm jak Douglas, Super-Pharm, Coty czy Coca-Cola.
Jak sama mówi o sobie: lubi nieoczywiste projekty i wymagające marki, bo dzięki temu może się zawodowo spełniać.
Kiljan jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, zdobywając tytuł magistra w dziedzinie komunikacji biznesowej. Ukończyła również studia podyplomowe w obszarze komunikacji marketingowej.