Avon ujawnia kluczowe trendy w beauty: promiennie wyglądająca skóra, troska o środowisko i well-being

Avon ujawnia kluczowe trendy w beauty: promiennie wyglądająca skóra, troska o środowisko i well-being

Czy gładka cera bez zmarszczek to nadal najważniejszy cel pielęgnacji? Najnowszy Raport Avon „Future of Beauty Report  2024” pokazuje, że 97 proc. Polek priorytetowo traktuje zdrowie skóry, a 83 proc. sprawdza, czy ich kosmetyki pochodzą od odpowiedzialnych producentów.

To właśnie te czynniki decydują o wyborze produktów do codziennej pielęgnacji. Avon doskonale to wie, dlatego oferuje najbardziej innowacyjne kosmetyki do pielęgnacji dostępne dla każdego. Powstają one w nowoczesnym Centrum Badawczo-Rozwojowym w Garwolinie, w którym polscy naukowcy i naukowczynie opracowują innowacyjne składniki i technologie. Poprzez nowe inwestycje i rozwój fabryki marka oferuje kosmetyki nie tylko spełniające wyśrubowane standardy jakości, ale również powstałe w sposób przyjazny środowisku. I to wszystko tutaj, w Polsce.

Zdrowa skóra przede wszystkim

Dlaczego kobiety dbają o swoją cerę? Jeszcze kilka lat temu odpowiedź była jedna – by wyglądać młodo. Dziś 92% kobiet przebadanych przez Avon nadal wskazuje przeciwdziałanie starzeniu jako cel pielęgnacji, ale nie jest to cel jedyny ani najważniejszy. Według najnowszego raportu Avon[1], kobiety ze wszystkich krajów stosują pielęgnację przede wszystkim dla zdrowia, dobrego samopoczucia i nawilżenia skóry i każdy z tych trzech powodów jest postrzegany jako ważniejszy niż przeciwdziałanie jej starzeniu. Na całym świecie aż 97% kobiet stosuje kosmetyki do pielęgnacji cery, aby zapewnić jej nawilżenie. Trend ten pojawił się już w raporcie Avon Power in Ageing z 2022 r., w którym połowa kobiet przyznała, że zdrowie jest ważniejsze niż wygląd.

Pod okiem profesjonalistów

Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów na temat pielęgnacji i zdrowia skóry, rosną również wymagania dot. składników kosmetyków. Kobiety coraz częściej zwracają uwagę na skład i poszukują rozwiązań, które po prostu działają. W odpowiedzi na to Avon tworzy kosmetyki wysokiej jakości, które są dostępne dla każdego. Za najbardziej innowacyjnymi technologiami i patentami stoją naukowcy i naukowczynie Avon, którzy opracowują formuły rewolucjonizujące rynek beauty. Teraz najnowocześniejsze technologie Avon powstają w Centrum Badawczo-Rozwojowym w Garwolinie. Jest to część największej i najnowocześniejszej fabryki firmy na świecie, poświęconej opracowywaniu innowacyjnych i zrównoważonych produktów do pielęgnacji cery i ciała, makijażu oraz zapachów. Nad produkcją kosmetyków marki czuwają topowi w branży naukowcy i naukowczynie, którzy opracowują najnowocześniejsze formuły.

W poszukiwaniu autorytetów w świecie beauty

Pomimo rosnącej liczby influencerów udzielających porad dotyczących pielęgnacji skóry, ponad jedna trzecia kobiet na świecie stwierdziła, że dermatolog lub lekarz jest osobą, której ufają w tej kwestii najbardziej. W Polsce 36 proc. badanych największym zaufaniem darzy profesjonalistów zajmujących się pielęgnacją cery, a prawie jedna czwarta (23 proc.) czerpie wiedzę z internetowych profili prowadzonych przez dermatologów. Zaledwie 6 proc. Polek deklaruje zaufanie do porad beauty publikowanych przez influencerów.

Cena za piękno

Wraz ze wzrostem kosztów życia coraz większą popularność zyskują tańsze zamienniki droższych kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. Nieco inaczej wygląda to na naszym rynku. 21 proc. Polek uważa, że bardziej kosztowne produkty wcale nie są lepsze od swoich tańszych odpowiedników, a pozostała grupa dostrzega różnicę w jakości produktów z różnych półek cenowych.

Prawie dwie trzecie (65 proc.) Polek deklaruje gotowość zapłacenia więcej za kosmetyki do pielęgnacji skóry, jeśli byłyby one bardziej przyjazne dla środowiska. Trzy czwarte z nich (75 proc.) wierzy, że wyższa cena oznacza lepszą jakość, a 35 proc. czuje, że w ten sposób robi coś dobrego dla planety. Jednak silne jest także przekonanie, że to nie konsumenci powinni płacić za produkcję bardziej zrównoważonych produktów. Ponad połowa (52 proc.) Polek uważa, że to marki powinny przejąć na siebie związane z tym koszty.

Magiczna trójka

Na całym świecie 63 proc. kobiet, niezależnie od wieku i dochodów, preferuje minimalistyczny system dbania o cerę, oparty na użyciu maksymalnie trzech produktów. Dzięki wielozadaniowym kosmetykom, takim jak sera i kremy do stosowania zarówno rano, jak i wieczorem, uproszczenie pielęgnacji skóry i zaoszczędzenie miejsca na łazienkowej półce nigdy nie było łatwiejsze.


[1] Nowy raport „Future of Beuty Report 2024", opracowany przez Red Consultancy na zlecenie firmy Avon, powstał w oparciu o odpowiedzi 7,2 tys. kobiet z Wielkiej Brytanii, Włoch, Turcji, RPA, Filipin, Rumunii oraz Polski. W badaniu wzięło udział tysiąc Polek.
# Raporty tematyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Communication Manager (kosmetyki naturalne) - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: New Approach Product Manager/Brand Manager Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. Trade Marketingu - Paese Oferta pracy: Business Development Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi