Włoskie marki cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Według badań przeprowadzonych przez Ipsos, aż 73 proc. Polaków darzy Włochów sympatią, a ich kraj jest najczęściej wskazywany jako posiadający jedną z najbardziej atrakcyjnych kultur. To właśnie ta kultura, bogata w tradycję i dbałość o jakość, jest widoczna również w produktach kosmetycznych, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów.
W nowej strategii komunikacyjnej dla marki Tesori d'Oriente, wyłączny dystrybutor na Polskę firma Corri planuje kampanię promocyjną, w której kluczową rolę odegra Dorota Gardias. Działania te mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Tesori d'Oriente w Polsce oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Spółka Corri jest wyłącznym dystrybutorem włoskich marek kosmetycznych i chemicznych, między innymi takich jak Malizia, Biopoint, Deborah czy Tesori d'Oriente. Każda z tych marek to przykład połączenia włoskiej tradycji, nowoczesności (ich skład pozbawiony jest parabenów i syntetycznych barwników) i wyjątkowej jakości, które Polacy tak bardzo cenią.
- Włoskie marki, które mamy w naszym portfolio, takie jak Tesori d'Oriente, Dermolab czy Deborah, to synonimy wysokiej jakości i oryginalnego stylu. Polscy konsumenci doceniają ich działanie i skuteczność, a także innowacyjność i kraj pochodzenia. Wiemy, że dystrybuowane przez Corri produkty są najlepsze na rynku w swojej kategorii cenowej, dlatego chcemy dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów w Polsce - mówi Paweł Szuba, prezes zarządu Corri.
Jedną z najważniejszych marek w portfolio Spółki Corri jest Tesori d'Oriente. Marka znana jest z ekskluzywnych zapachów i wyjątkowych kosmetyków do pielęgnacji ciała oraz produktów dla domu. Od lat cieszy się ona uznaniem konsumentów zarówno we Włoszech, jak i innych krajach, w tym w Polsce.
W ramach nowej strategii, marka Tesori d'Oriente powierzyła rolę ambasadorki Dorocie Gardias, znanej dziennikarce i prezenterce telewizyjnej. Jej zadaniem będzie wyeksponowanie filozofii marki Tesori d'Oriente, która sprowadza się do holistycznego myślenia o dobrostanie człowieka, zapewnienia mu równowagi fizycznej i psychicznej. Dzięki produktom marki pielęgnacja ciała staje się chwilą ucieczki od codziennej rutyny, aby na nowo doświadczyć uczucia przyjemności i relaksu.
- Tesori d'Oriente to marka, która łączy luksusowe doznania zapachowe z codzienną pielęgnacją. W tym roku obchodzi 25-lecie istnienia - jako dystrybutor produktów Tesori d’Oriente chcemy wykorzystać tę okazję i zainaugurować działania, dzięki którym marka stanie się jeszcze bliższa polskim klientom. Wybór Pani Doroty Gardias na ambasadorkę marki jest dla nas naturalnym krokiem, który pozwoli na efektywne komunikowanie unikalnych wartości, jakie Tesori d'Oriente wnosi na polski rynek - dodaje Paweł Szuba.
Produkty Tesori d’Oriente są w 100 proc. oryginalnymi włoskimi produktami, wyróżniają się unikalnymi, orientalnymi i ekskluzywnymi zapachami. Marka oferuje 16 linii, w których wykorzystano jakościowe składniki z całego świata, takie jak np.: niebieska lilia nilu, ekstrakt z papirusa, olejek z drzewa sandałowego, olej tsubaki i piwonii, czarna róża oraz aromatyczna żywica – Labdanum. Obecnie produkty Tesori d'Oriente można znaleźć w sieciach takich jak Lidl, Drogerie DM, Super-Pharm, Drogeria Jawa, Kaufland oraz na największym marketplace Allegro, a także na szeroko pojętym rynku tradycyjnym i hurtowym. Firma prowadzi dalsze rozmowy handlowe zarówno na rynku nowoczesnym, jak i tradycyjnym, aby jeszcze bardziej zwiększyć dostępność swoich produktów dla polskich konsumentów.
W ofercie marki Tesori d’Oriente znajdują się kosmetyki delikatne dla skóry, takie jak: płyny do kąpieli, mgiełki do ciała, kremy do ciała, dezodoranty, żele pod prysznic, olejki do kąpieli, perfumy, mydła w płynie oraz mydła w kostce, które pozostawiają na skórze niepowtarzalny, zmysłowy i urzekający aromat. Z kolei chemia gospodarcza spod znaku Tesori d’Oriente to m.in koncentraty do płukania ubrań, świece zapachowe, patyczki zapachowe oraz odświeżacze powietrza.