Say Hi z pełną ofertą w Notino na rynkach UE

Say Hi z pełną ofertą w Notino na rynkach UE

Polska marka pielęgnacyjna Say hi rozszerzyła swoją dystrybucję o sklepy internetowe i stacjonarne Notino. Marka będzie dostępna z całym asortymentem na wszystkich rynkach Unii Europejskich w tym: w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i krajach regionu CEE.

„To dla nas ogromny krok w rozwoju marki. Bardzo się cieszymy, że tak duży międzynarodowy gracz jak Notino docenił wysoką jakość i potwierdzoną badaniami skuteczność kosmetyków Say hi, a także nasz minimalistyczny design w duchu sustainability. Partnerowi spodobał się również unikatowy lifestyle, który idzie za marką Say hi. W tym kierunku rozwija się rynek beauty, a nasze produkty są odpowiedzią na jego potrzeby.” - mówi współzałożycielka marki Anna Szubrycht-Aguilar.

„W ciągu 2,5 lat podwoiliśmy nasz asortyment produktów do pielęgnacji twarzy, wprowadziliśmy opaski do włosów, które stały się wiralowym trendem, a już jesienią dwie kolejne, ważne i ciekawe nowości ujrzą światło dzienne. Wejdziemy też w zupełnie nową kategorię produktową. W tym samym czasie rozwijaliśmy również dystrybucję marki w Polsce i za granicą m.in. w Hiszpanii i Finlandii. Nasze kosmetyki są idealnie przygotowane pod sprzedaż na rynkach międzynarodowych, a wejście do Notino tylko to potwierdza.” - dodaje współzałożycielka marki Małgorzata Dyrcz 

Marka Say hi dostępna jest online w swoim sklepie internetowym, a także na douglas.pl, superpharm.pl, drogeriapigment.pl, mintishop.pl, www.attariat.com i innych sklepach e-commerce. Stacjonarnie w nowo otwieranych sklepach Skin & Beauty by Superpharm, Polish Nature Beauty Bar, Slowglow, lifestylowych concept store'ach z markami premium i studiach jogi. 
# Newsy producenci
 reklama