„To dla nas ogromny krok w rozwoju marki. Bardzo się cieszymy, że tak duży międzynarodowy gracz jak Notino docenił wysoką jakość i potwierdzoną badaniami skuteczność kosmetyków Say hi, a także nasz minimalistyczny design w duchu sustainability. Partnerowi spodobał się również unikatowy lifestyle, który idzie za marką Say hi. W tym kierunku rozwija się rynek beauty, a nasze produkty są odpowiedzią na jego potrzeby.” - mówi współzałożycielka marki Anna Szubrycht-Aguilar.
„W ciągu 2,5 lat podwoiliśmy nasz asortyment produktów do pielęgnacji twarzy, wprowadziliśmy opaski do włosów, które stały się wiralowym trendem, a już jesienią dwie kolejne, ważne i ciekawe nowości ujrzą światło dzienne. Wejdziemy też w zupełnie nową kategorię produktową. W tym samym czasie rozwijaliśmy również dystrybucję marki w Polsce i za granicą m.in. w Hiszpanii i Finlandii. Nasze kosmetyki są idealnie przygotowane pod sprzedaż na rynkach międzynarodowych, a wejście do Notino tylko to potwierdza.” - dodaje współzałożycielka marki Małgorzata Dyrcz