Nacomi x Energylandia - mniej oczywisty cross marketingowy

Nacomi x Energylandia - mniej oczywisty cross marketingowy

Weronika Zach, Wirtualne KosmetykiPolski producent popularnych kosmetyków naturalnych, Nacomi Group, nawiązał współpracę z Energylandią - największym parkiem rozrywki w Europie.

W parku rozrywki w Zatorze pojawiła się nowa strefa Sweet Valley. Rozpościerająca się na 4 hektarach strefa to prawdziwy raj dla najmłodszych, którzy mogą cieszyć się dziesięcioma różnorodnymi atrakcjami, w tym dwoma familijnymi rollercoasterami - Fluff Choco Chip Creek i Nacomi Honey Harbour.

Fluff Choco Chip Creek to zapierający dech w piersiach rollercoaster o długości 1200 metrów i wysokości 16,5 metra, pędzący z prędkością 55 km/h. Jego wygląd nawiązuje do parowej lokomotywy z wagonikami, a dzięki trzykrotnemu napędowi łańcuchowemu dostarcza niezapomnianych wrażeń. Dzieciaki od 120 cm do 140 cm mogą na nim jeździć pod czujnym okiem dorosłych, a te powyżej 140 cm - już samodzielnie. Tuż obok usytuowany jest Nacomi Honey Harbour, kolejny rollercoaster, który na swojej 254-metrowej trasie osiąga prędkość do 46 km/h. Idealny dla tych, którzy wolą nieco mniejszą dawkę emocji. Dzieci o wzroście od 100 do 120 cm mogą z niego korzystać w towarzystwie opiekuna, a te mają ponad 120 cm już samodzielnie.

Nie tylko rollercoastery

Ale to nie tylko rollercoastery wzbudzają emocje. W Sweet Valley na gości czeka, m. in. Candy Carousel, klasyczna wiedeńska karuzela, przywołująca ducha starych, dobrych czasów. Miłośnicy wody znajdą tu swoje miejsce na Bumble Boats, małych gondolkach pływających spokojnie wodnym torem. A Bon Bon Balloon pozwala sięgnąć nieba na karuzeli balonowej. Sweet Valley to również kulinarna podróż po krainie smaków – od domowych lodów w Popmania, przez świeże makarony w The Hungry Hen, aż po ekskluzywne smoothie w The Rainbow Spring. Centralnym punktem Sweet Valley będzie również Sweet Valley Town Hall Theatre, multifunkcyjny obiekt, który może pomieścić aż 1000 osób. Teatr zaoferuje nie tylko widowiska artystyczne, ale również kulinarne doznania podczas artystycznych kolacji. Jego otwarcie zostało zaplanowane w II etapie.

W Sweet Valley widoczny jest branding Nacomi

Otwarcie Sweet Valley miało miejsce 27 kwietnia. W ramach działań brandingowych Nacomi Group pojawiła się tam także kreatywna fotobudka, plakaty z produktami i kodem QR, lustra do selfie. Jest zdecydowanie instagramowo. Dodatkowo w sklepie na terenie Sweet Valley można nabyć produkty Nacomi i Fluff.  

Nacomi Group jest pionierem - do tej pory żadna inna firma kosmetyczna nie posiadała rollercoasterów pod nazwą swoich marek. Inspiracją była chęć skojarzenia marki z przyjemnymi, ekscytującymi wrażeniami i radosnym czasem spędzonym z rodziną. Kolorowa i cukierkowa strefa Sweet Valley kojarzy się ze słodyczą i urzekającymi zapachami kosmetyków marek Nacomi i Fluff. Jest kolorowo, energetycznie i emocjonująco. Moc wrażeń - nie tylko dla najmłodszych - gwarantowana!

# Newsy producenci
 reklama