LOreal współpracuje z Eppram i organizuje specjalny konkurs dla konsumentek

L'Oreal współpracuje z Eppram i organizuje specjalny konkurs dla konsumentek

Jedna z najpopularniejszych polskich influencerek, Maffashion wraz z Laną Nguyen mają na swoim koncie kolejny sukces.

Prowadzona przez nie marka Eppram połączyła siły z L'Oréal Paris w wyjątkowym projekcie, którego efektem jest powstanie superkobiecej marynarki. Model jest ultralimitowany i trafi tylko do 170 osób.

Model marynarki Eppram by Maffashion & Lana Nguyen zaprojektowany wspólnie z L'Oréal  Paris nosi nazwę „I’m Worth It” i reprezentuje wszystko, co ważne dla obydwu marek – pewność siebie, życie na własnych zasadach oraz inspirowanie kobiet do bycia sobą. Nie bez powodu efektem współpracy jest właśnie marynarka – to część garderoby, która symbolizuje kobiecą niezależność. Nieprzypadkowy jest także kolor – głęboka czerwień doda pewności siebie każdej kobiecie. Na dodatek jest szalenie seksowna.

„Cała współpraca jest manifestem współczesnej wizji kobiecości. Kobiety mają głos i już nie boją się go użyć” – pisała dumna ze współpracy Maffashion na swoim profilu na Instagramie.

Wyjątkowa marynarka świetnie prezentuje się na różnych typach figury. Dobrze widać to na fotografiach z sesji, w której wziął udział Beauty Squad L'Oréal Paris. Magda Bereda, Anna Markowska, Patrycja Sobolewska, Olga Kleczkowska, Magdalena Kanoniak (Radzka) na zdjęciach ubrane są w model „I’m Worth It” i każda z nich wygląda fenomenalnie.

Jedną ze 170 marynarek Eppram by Maffashion & Lana Nguyen można zdobyć biorąc udział konkursie zorganizowanym na Facebooku L'Oréal  Paris. Na czym polega zadanie? Wystarczy zrobić zakupy w drogeriach Rossmann do dnia 31 października za min. 69,99 zł, zachować paragon, następnie skomentować post #WYRAŻAMSIEBIE i odpowiedzieć na pytanie konkursowe w rozmowie z chatbotem.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez JULIA KUCZYŃSKA (@maffashion_official)

# Newsy producenci
 reklama