LOreal Polska wstrzymuje działania reklamowe w telewizji. Przekierowanie wydatków na program solidarnościowy związany z Covid-19
L'Oreal Polska wstrzymuje działania reklamowe w telewizji. Przekierowanie wydatków na program solidarnościowy związany z Covid-19

Firma kosmetyczna L’Oreal Polska, która ma w portfolio takie marki jak, m.in. Garnier, Maybelline od kwietnia nie prowadzi kampanii reklamowych w telewizji. Firma wstrzymała też wszystkie prowadzone przetargi marketingowe.

- W obecnej sytuacji niektóre wydatki promocyjne i inwestycje zostały relokowane - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stępień, corporate communication director w L’Oreal Polska.

Koncern kosmetyczny L’Oreal Polska wstrzymał od kwietnia br. swoje działania reklamowe w telewizji. Odzwierciedlają to dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla serwisu Wirtualne Media przez One House. W marcu br. firma wydała w telewizji (na reklamę i sponsoring łącznie) blisko 16 mln zł, w kwietniu było to już tylko 38,9 tys. zł (spoty w paśmie nocnym, realizowane jeszcze w obrębie zleceń marcowych). Dla porównania w marcu 2019 roku było to 12,98 mln zł, a w całym kwietniu ub.r. - 15,73 mln zł.

- Z oczywistych powodów, koncentrujemy się teraz na realizacji naszego programu solidarnościowego skierowanego do pracowników służby zdrowia, przedsiębiorców i dostawców współpracujących z Grupą. Bezpieczeństwo naszych pracowników i adresowanie zmieniających się potrzeb i zachowań konsumentów to kolejne z priorytetów. W obecnej sytuacji niektóre wydatki promocyjne i inwestycje zostały relokowane, tak aby być bliżej konsumenta - wyjaśnia Barbara Stępień, L’Oreal Polska.

źródło: wirtualnemedia.pl

 

# Newsy producenci
 reklama