Kosmetyki true men skin care dostępne we wszystkich perfumeriach sieci Douglas

Kosmetyki true men skin care dostępne we wszystkich perfumeriach sieci Douglas

Marka kosmetyków true™ men skin care dynamicznie się rozwija, powiększając nie tylko portfolio produktów, ale także sieć dystrybucji. Stojąca za marką firma FerrumLabs pogłębia współpracę z siecią Douglas.

Kosmetyki dotychczas dostępne w 34 największych perfumeriach i w sklepie online, od grudnia pojawią się we wszystkich  salonach stacjonarnych.

Według analityków firmy PMR rynek kosmetyków jest już wart 26,1 mld zł i rośnie od 2006 r. w średnim rocznym tempie 4 proc. Trend ten widoczny jest również na drogeryjnych i perfumeryjnych półkach, ale także w asortymencie marek dedykowanych współczesnym mężczyznom.

Kategoria męskich kosmetyków jeszcze niedawno stanowiła rynkową niszę. Ta tendencja uległa zmianie i obecnie producenci starają się odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie. Coraz więcej mężczyzn stawia na świadomą pielęgnację i choć nadal ograniczają codzienne rytuały pielęgnacyjne do minimum, to wprowadzają do nich nowe kosmetyki.

– Zmienia się mentalność polskich mężczyzn. Kładą oni większy nacisk na dbanie o siebie, a pielęgnację traktują jako element swojego stylu życia. Choć męska kosmetyczka wciąż pozostaje minimalistyczna, to poprawia się jej jakość. Idąc tym tropem, w 2023 roku rozbudowaliśmy nasze portfolio produktowe o kosmetyki pielęgnacyjne, których dotychczas brakowało na męskiej półce. Wprowadziliśmy krem do rąk oraz żel do higieny intymnej, dodatkowo stworzyliśmy niespotykany na polskim rynku, unisexowy antyperspirant z refillem – komentuje Maciej Adamaszek, twórca polskiej, męskiej marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs.

Dynamiczny rozwój marki

– Ten rok na długo zapisze się w historii naszej marki. Poza wprowadzeniem nowej kategorii produktowej, kolejny rok z rzędu podwajamy sprzedaż w stosunku rok/rok. Mamy też ambitne plany w tym rozszerzenie portfolio produktowego o markę kosmetyków unisex –  komentuje Maciej Adamaszek, twórca polskiej, męskiej marki true™ men skin care i prezes FerrumLabs. – Dzięki ubiegłorocznemu nawiązaniu współpracy z siecią perfumerii Douglas nasza marka jest coraz lepiej rozpoznawalna w Polsce. Ogromnie się cieszę, że kosmetyki true™ men skin care zdobyły uznanie Klientów tej sieci i dzięki temu od grudnia pojawimy się we wszystkich perfumeriach Douglas w Polsce – dodaje Adamaszek.

Wzmocnienie kanału dystrybucji w perfumeriach Douglas

Dotychczas kosmetyki true™ men skin care były dostępne wyłącznie w 34 perfumeriach Douglas w największych miastach w Polsce.  Dzięki pozytywnemu odbiorowi kosmetyków przez klientów sieci, od grudnia marka będzie dostępna we wszystkich, salonach stacjonarnych, a w asortymencie perfumerii Douglas znajdzie się pełne portfolio produktowe.

Kosmetyki true™ men skin care są dostępne w sprzedaży również m.in. na stronie producenta, sieci zlokalizowanych na lotniskach sklepów bezcłowych Aelia Duty Free oraz perfumeriach Notino.
# Newsy producenci
 reklama