Garnier największą na świecie marką kosmetyczną zatwierdzoną przez Cruelty Free International

Garnier największą na świecie marką kosmetyczną zatwierdzoną przez Cruelty Free International

W Garnier każdy dzień jest dniem zwierząt. Marka od lat na wielu polach wypełnia swoje zielone zobowiązania i z każdym kolejnym rokiem przeciera szlak ku bardziej zrównoważonej przyszłości. Wizja branży kosmetycznej bez testów na zwierzętach stanowi jeden z kluczowym celów marki, co potwierdza certyfikat Cruelty Free International.

Garnier otrzymał go już w marcu 2021 roku. Teraz dodatkowo może z dumą pochwalić się tytułem największej marki kosmetycznej zatwierdzonej przez CFI. Najważniejsze jest jednak wszystko to, co za nim stoi, a więc ogromne zaufanie konsumentów. To właśnie oni wybierając produkty Garnier potwierdzają, że liczą się dla nich kosmetyki wolne od okrucieństwa wobec zwierząt.

Co oznacza symbol Cruelty Free International na kosmetykach Garnier?

Cruelty Free International to organizacja, która jako jedyna sprawdza nie tylko czy kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, ale również kontroluje cały łańcuch dostaw. Jej drobiazgowe podejście skupia się na wszystkich surowcach oraz składnikach wykorzystanych przy produkcji kosmetyków. Dzięki temu przyznawany przez nią certyfikat wyklucza jakiekolwiek przypadki testowania  nazwierzętach na każdym etapie ich powstawania.

Dodatkowo potwierdzenie przez Cruelty Free International dotyczy całej marki, a nie pojedynczych produktów, co oznacza, że 100% kosmetyków Garnier jest wolnych od okrucieństwa. Weryfikacja marki była długim procesem. Zanim na kosmetykach pojawiło się logo Cruelty Free International Leaping Bunny, Garnier musiał otrzymać potwierdzenie od każdego ze swoich dostawców, co wymagało uzyskania ponad 500 deklaracji. Następnie musiał się w nich odbyć audyt, który będzie regularnie powtarzany dla utrzymania statusu marki wolnej od okrucieństwa wobec zwierząt.

Co oznacza certyfikat Cruelty Free International dla marki Garnier?

Tytuł największej na świecie marki kosmetycznej zatwierdzonej przez Cruelty Free International nie sprawia, że Garnier zrealizował już swój cel i spocznie na laurach. Potwierdzenie, że konsumenci  oczekują coraz większej przejrzystości i zaangażowania ze strony marek kosmetycznych, to ogromna motywacja do dalszej pracy. Garnier będzie kontynuował walkę o to, żeby przyszłość malowała się w zielonych kolorach i była wolna od okrucieństwa.

# Newsy producenci
 reklama