Bobini po kompleksowym rebrandingu

Bobini po kompleksowym rebrandingu

Jedna z najsilniejszych marek dziecięcych na rynku, Bobini od Global Cosmed, wprowadziło na rynek gruntownie przebudowane portfolio.

Firma postawiła na najwyższej jakości produkty w segmencie mainstream.

Ofertę wyróżnia też nowoczesna, spójna szata graficzna, nowa linia produktowa Bobini Kids i hypoalergiczne składy w niemal całej marce. Warto porównać listę komponentów – zgodnie z badaniami marki czysty skład to najsilniejsza potrzeba shopera w tej kategorii.

Oferta została jeszcze skrupulatniej dopracowana pod kątem wymagań konsumenta i rynku, wypełnia wszystkie wskazane w badaniach potrzeby noworodków i niemowlaków oraz dzieci powyżej 1. roku życia. Marka Bobini została poddana kompleksowym zmianom, które objęły zarówno część kosmetyczną portfolio, jak i detergenty. Podstawowe założenia wprowadzonych modyfikacji to dopracowanie składów produktów zgodnie ze wskazanymi w badaniu konsumenckim cechami: nawet 98% składników pochodzenia naturalnego, hypoalergiczność, elementy podkreślające bezpieczeństwo produktu łatwe do znalezienia na opakowaniu przez shopera – na froncie opakowania.

W większości produktów pod marką Bobini zastosowano kompozycje zapachowe nie zawierające potencjalnych alergenów. Dodatkowo dostosowano pojemności szamponów, płynów do kąpieli etc. do oczekiwań konsumentów. Marka rozbudowała swoją ofertę dla dzieci starszych, tworząc nową linię Bobini Kids.

Bobini to kolejna po Sofinie marka z logo Global Cosmed, której rebranding opierał się na najważniejszych dla nas wartościach. Zdecydowanie wyróżnia nas jakość, czyli czysty skład dopracowany w naszych własnych laboratoriach R&D, najwyższy standard produkcji i kontroli jakości potwierdzony zewnętrznymi audytami. Postępując w duchu zrównoważonego rozwoju i w trosce o środowisko, zadbaliśmy o to, by butelki produktów w 100% nadawały się do recyklingu, wyposażone były w łatwą do zerwania etykietę i folię, co wspiera konsumenta w jakościowym segregowaniu odpadów. Produkty dostępne są już w ofercie dla kupców, a pierwsze nowości będą na półkach sklepowych już w kwietniu.” - mówi Agnieszka Komorek, brand manager marki Bobini.

Bobini Baby - to produkty przeznaczone do pielęgnacji najmłodszych dzieci już od pierwszego dnia ich życia. Wszystkie warianty są hypoalergiczne, dzięki czemu spełniają jeden z najważniejszych wymogów stawianych przez konsumenta.

W ofercie dostępne są produkty kosmetyczne i detergenty:

• żel do mycia ciała i włosów,
• płyn do kąpieli,
• szampon,
• mleczko,
• mydło w kostce – nowość marki,
• płyn do prania ubranek,
• koncentrat do płukania ubranek,
• kapsułki do prania,
• proszki do prania.

Bobini Kids - to grupa kosmetyków, które dedykowane są do pielęgnacji dzieci powyżej pierwszego roku życia. Kwiatowe zapachy środków do codzienne pielęgnacji zachęcają do testowania, a specjalnie dobrany skład produktów kosmetycznych daje gwarancję bezpieczeństwa i delikatności dla młodej skóry.

Hypoalergiczne kosmetyki w linii to:
• żel do mycia ciała i włosów,
• płyn do kąpieli
• szampon
• mydło w refilu - nowość
• mydło antybakteryjne oraz pianka pielęgnująca.

Bobini Fun - tu znalazły się znane już konsumentowi receptury 2w1, ale w zupełnie odmienionej odsłonie. Podobnie jak w linii Kids, także te produkty przeznaczone są do kąpieli dla dzieci powyżej pierwszego roku życia, ale wyróżniający jest w nich element zabawy, którą maluchy tak lubią.

Dlatego wśród reprezentantów linii Fun są:
• dwufunkcyjne płyny do kąpieli i żele do mycia ciała w butelce tworzące wysoką pianę i mające piękne, owocowe zapachy.

Dla dwóch produktów z tej linii dostępne są także refille.
• kolorowe płyny do kąpieli i zabawy, które dodatkowo barwią wodę na różowo lub zielono.

W linii Bobini Family mamy znajdą także żel do prania i od niedawna kapsułki do prania przeznaczone do pielęgnacji ubrań całej rodziny. Dbając o zachowanie delikatnego charakteru całej marki, produkty te można stosować do ubranek dzieci już od pierwszych dni ich życia. Linia ta dostępna jest na wyłączność w drogeriach Rossmann.

„Rebranding marki to wiele miesięcy pracy nad nowym podejściem graficznym (wyeksponowane benefity, biel kojarzona z czystością, lifting logotypu, łatwiejsza identyfikacja linii poprzez kolory korków), składem (nawet 98% składników pochodzenia naturalnego) czy pojemnościami (300 ml dla linii Baby i 500 ml dla linii Kids Fun, 1,8 l dla detergentów, nowy kształt butelki). Wśród nowości należy wymienić również bohatera marki. Jest to piesek, stanowiący synonim opiekuna, towarzysza i przyjaciela oraz bezpośrednie nawiązanie do wartości, jakie musi ze sobą nieść godna zaufania marka dziecięca, jaką jest Bobini.” - podsumowuje Agnieszka Komorek.

# Newsy producenci
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi