Bobini po kompleksowym rebrandingu
Bobini po kompleksowym rebrandingu

Jedna z najsilniejszych marek dziecięcych na rynku, Bobini od Global Cosmed, wprowadziło na rynek gruntownie przebudowane portfolio.

Firma postawiła na najwyższej jakości produkty w segmencie mainstream.

Ofertę wyróżnia też nowoczesna, spójna szata graficzna, nowa linia produktowa Bobini Kids i hypoalergiczne składy w niemal całej marce. Warto porównać listę komponentów – zgodnie z badaniami marki czysty skład to najsilniejsza potrzeba shopera w tej kategorii.

Oferta została jeszcze skrupulatniej dopracowana pod kątem wymagań konsumenta i rynku, wypełnia wszystkie wskazane w badaniach potrzeby noworodków i niemowlaków oraz dzieci powyżej 1. roku życia. Marka Bobini została poddana kompleksowym zmianom, które objęły zarówno część kosmetyczną portfolio, jak i detergenty. Podstawowe założenia wprowadzonych modyfikacji to dopracowanie składów produktów zgodnie ze wskazanymi w badaniu konsumenckim cechami: nawet 98% składników pochodzenia naturalnego, hypoalergiczność, elementy podkreślające bezpieczeństwo produktu łatwe do znalezienia na opakowaniu przez shopera – na froncie opakowania.

W większości produktów pod marką Bobini zastosowano kompozycje zapachowe nie zawierające potencjalnych alergenów. Dodatkowo dostosowano pojemności szamponów, płynów do kąpieli etc. do oczekiwań konsumentów. Marka rozbudowała swoją ofertę dla dzieci starszych, tworząc nową linię Bobini Kids.

Bobini to kolejna po Sofinie marka z logo Global Cosmed, której rebranding opierał się na najważniejszych dla nas wartościach. Zdecydowanie wyróżnia nas jakość, czyli czysty skład dopracowany w naszych własnych laboratoriach R&D, najwyższy standard produkcji i kontroli jakości potwierdzony zewnętrznymi audytami. Postępując w duchu zrównoważonego rozwoju i w trosce o środowisko, zadbaliśmy o to, by butelki produktów w 100% nadawały się do recyklingu, wyposażone były w łatwą do zerwania etykietę i folię, co wspiera konsumenta w jakościowym segregowaniu odpadów. Produkty dostępne są już w ofercie dla kupców, a pierwsze nowości będą na półkach sklepowych już w kwietniu.” - mówi Agnieszka Komorek, brand manager marki Bobini.

Bobini Baby - to produkty przeznaczone do pielęgnacji najmłodszych dzieci już od pierwszego dnia ich życia. Wszystkie warianty są hypoalergiczne, dzięki czemu spełniają jeden z najważniejszych wymogów stawianych przez konsumenta.

W ofercie dostępne są produkty kosmetyczne i detergenty:

• żel do mycia ciała i włosów,
• płyn do kąpieli,
• szampon,
• mleczko,
• mydło w kostce – nowość marki,
• płyn do prania ubranek,
• koncentrat do płukania ubranek,
• kapsułki do prania,
• proszki do prania.

Bobini Kids - to grupa kosmetyków, które dedykowane są do pielęgnacji dzieci powyżej pierwszego roku życia. Kwiatowe zapachy środków do codzienne pielęgnacji zachęcają do testowania, a specjalnie dobrany skład produktów kosmetycznych daje gwarancję bezpieczeństwa i delikatności dla młodej skóry.

Hypoalergiczne kosmetyki w linii to:
• żel do mycia ciała i włosów,
• płyn do kąpieli
• szampon
• mydło w refilu - nowość
• mydło antybakteryjne oraz pianka pielęgnująca.

Bobini Fun - tu znalazły się znane już konsumentowi receptury 2w1, ale w zupełnie odmienionej odsłonie. Podobnie jak w linii Kids, także te produkty przeznaczone są do kąpieli dla dzieci powyżej pierwszego roku życia, ale wyróżniający jest w nich element zabawy, którą maluchy tak lubią.

Dlatego wśród reprezentantów linii Fun są:
• dwufunkcyjne płyny do kąpieli i żele do mycia ciała w butelce tworzące wysoką pianę i mające piękne, owocowe zapachy.

Dla dwóch produktów z tej linii dostępne są także refille.
• kolorowe płyny do kąpieli i zabawy, które dodatkowo barwią wodę na różowo lub zielono.

W linii Bobini Family mamy znajdą także żel do prania i od niedawna kapsułki do prania przeznaczone do pielęgnacji ubrań całej rodziny. Dbając o zachowanie delikatnego charakteru całej marki, produkty te można stosować do ubranek dzieci już od pierwszych dni ich życia. Linia ta dostępna jest na wyłączność w drogeriach Rossmann.

„Rebranding marki to wiele miesięcy pracy nad nowym podejściem graficznym (wyeksponowane benefity, biel kojarzona z czystością, lifting logotypu, łatwiejsza identyfikacja linii poprzez kolory korków), składem (nawet 98% składników pochodzenia naturalnego) czy pojemnościami (300 ml dla linii Baby i 500 ml dla linii Kids Fun, 1,8 l dla detergentów, nowy kształt butelki). Wśród nowości należy wymienić również bohatera marki. Jest to piesek, stanowiący synonim opiekuna, towarzysza i przyjaciela oraz bezpośrednie nawiązanie do wartości, jakie musi ze sobą nieść godna zaufania marka dziecięca, jaką jest Bobini.” - podsumowuje Agnieszka Komorek.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brandclinic - Kierownik Działu Zakupów Oferta pracy: Cosibella - Specjalista ds. nowych marek Oferta pracy: Notino - Beauty Consultant Trainer Oferta pracy: Paese - Junior Product Manager Oferta pracy: Brandclinic - Specjalista ds. rozwoju produktów Oferta pracy: Estetica Group - Import Manager Oferta pracy: Młodszy Kontroler Finansowy - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Saraya Poland - Pracownik działu kontroli jakości Oferta pracy: Sarantis Polska - Specjalista (-ka) ds. marketingu (kategoria Kosmetyki) Oferta pracy: Grupa Eurocash – Kontigo - Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Marek Oferta pracy: Euphora Paese - Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Sprzedaży (surowce dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej) Oferta pracy: Dermomedica Group - Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego Oferta pracy - Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Eagle Recruitment - Dyrektor Eksportu Oferta pracy: DOZ - Category manager (marki własne) Oferta pracy: Orientana - Specjalista ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Harper Hygienics - Junior Marketing Project Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. badań i rozwoju produktów kosmetycznych Oferta pracy: Młodszy Technolog - IOC Oferta pracy: Brand Manager - Kolorado Oferta pracy: Technolog - Marion Oferta pracy: E-commerce manager - Marion Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager