Beiersdorf kupuje udziały w spółce K-Beauty

Beiersdorf kupuje udziały w spółce K-Beauty

Beiersdorf nabył znaczący udział w spółce LYCL Inc. z siedzibą w Seulu, stając się tym samym drugim co do wielkości udziałowcem szybko rozwijającej się firmy z segmentu pielęgnacji skóry i start-upów technologicznych.

Ta inwestycja pochodząca z funduszu venture Beiersdorf w naturalny sposób wpisuje się w strategię firmy, polegającą na byciu liderem w segmencie pielęgnacji oraz lepsze odpowiadanie na potrzeby konsumentów poprzez inwestycje w cyfryzację. Co więcej, dodatkowo wzmacnia firmę Beiersdorf w samej Korei, jak też regionie.

Co zdecydowało o zainteresowaniu koncernu koreańską spółką? Duże wyniki wzrostowe tej firmy na lokalnym rynku. Firma wdrożyła innowacyjny proces opracowania i wprowadzenia na rynek produktów do pielęgnacji skóry pod marką „unpa.Cosmetics”. - Cyfrowe innowacje i silna uwaga LYCL na konsumentach i ich rzeczywistych potrzebach, doprowadziły w ostatnich latach do trzycyfrowych stóp wzrostu i uważamy, że model biznesowy może być skalowalny geograficznie – mówi Dessi Temperley, szef finansowy Beiersdorf.

Endrik Hasemann, dyrektor generalny Beiersdorf w Korei Południowej, uważa inwestycję w LYCL również za biznesowo korzystną: - Decyzja o uruchomieniu akceleratora NIVEA w Korei w ramach naszej globalnej działalności została podjęta w oparciu o przekonanie, że koreański ekosystem jest liderem w dziedzinie trendów kosmetycznych i technicznych. Mocno wierzymy w przyszły sukces LYCL i nie możemy się doczekać, aby wspólnie przenieść doskonałe doświadczenia konsumenckie i innowacje w zakresie pielęgnacji skóry.

LYCL Inc. to koreański startup do pielęgnacji skóry i technologii, założony w 2013 roku. Firma łączy w sobie trzy różne modele biznesowe: unpa.me - platformę recenzji i treści dla produktów K-Beauty, palett.me - platformę sieciową dla influencerów i unpa - własną markę do pielęgnacji skóry. Taka konfiguracja prowadzi do szybkiego opracowania produktów opartych na ścisłych danych konsumenckich, którymi spółka dysponuje. LYCL Inc. ma już silną pozycję w Korei Południowej, a większość sprzedaży produktów generowana jest w modelu biznesowym bezpośrednim dla konsumenta (DTC) za pośrednictwem własnej strony internetowej LYCL.

# Newsy producenci
 reklama