Janiszewska ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze marketingu oraz wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zróżnicowanymi, a także rozproszonymi zespołami, zarówno marketingu jak i sprzedaży.
Od początku swojej kariery związana była z segmentem dóbr luksusowych. Swoją drogę zawodową rozpoczynała w firmie L’Oréal. W latach 1998 –2007 jako product manager oraz group product manager dla kilku marek takich jak: Lancôme, Biotherm, Cacharel. Od 2007 do 2012 roku pracowała jako marketing director L’Oréal Polska w Dywizji Luksusowej gdzie była odpowiedzialna za rozwój marek Lancôme; Yves Saint Laurent; Biotherm; Helena Rubinstein. W 2012 roku Anna Janiszewska dołączyła do Parfums Christian Dior na stanowisko marketing & PR director dla Polski, Rumunii, Czech i Słowacji. Od 2019 roku zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży firmy w Polsce.