Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.
Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, w ubiegłym tygodniu uruchomiła sklep internetowy i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków, która rusza 10 października będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.
– Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie przekroczył 100 tysięcy obserwujących i jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków – podkreśla Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space S.A.
Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka. – Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym – zaznacza Maciej Zegarski.
Stars.Space rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji, która potrwa do 20 października 2021 r. Spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych (13,1% udział w kapitale zakładowym) na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji spółki będą prezentowane na platformie CrowdConnect.pl, a firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.