76% kobiet przywiązuje największą wagę do pielęgnacji twarzy i twierdzi, że częściej wymieniają na nowe produkty pielęgnacyjne takie jak kremy nawilżające do twarzy (52%) i kosmetyki do makijażu (39%) niż maszynkę do golenia. Prawie jedna piąta (17%) ankietowanych stwierdziła, że poświęca ponad 30 minut tygodniowo na pielęgnację skóry twarzy, ale tylko niecałe pięć minut na nogi (41%) i ręce (45%).
Ponad jedna Brytyjek (28%) wydaje ponad 20 funtów miesięcznie na produkty kosmetyczne do twarzy, podczas gdy zaledwie 7% wydaje tyle samo na pielęgnację nóg. Dzieje się tak pomimo faktu, że kobiety przyznały, że doświadczają problemów na całym ciele, takich jak sucha lub podrażniona skóra po goleniu (61%). Co więcej, 33% nie wybiera maszynki do golenia w oparciu o potrzeby pielęgnacyjne skóry, a tylko 16% regularnie wymienia maszynki, używając raczej mocno zużytych. Wreszcie 43% przyznaje, że nie rozumie korzyści płynących ze stosowania produktów przed i po goleniu dla swojej skóry.
Jak widać dla marki pozostaje gigantyczna przestrzeń do zmiany nawyków na bardziej pożądane z perspektywy Venus;-) W badaniu nie było nic na temat sezonowości, ale na pewno nadchodząca wiosna i lato będą łaskawsze dla depilacji i większej troski o zadbane ciało.