Brytyjczycy coraz chętniej kupują na Amazonie, wydatki świąteczne w tym roku będą niższe
Brytyjczycy coraz chętniej kupują na Amazonie, wydatki świąteczne w tym roku będą niższe

Ponad 40% konsumentów przyznało, że pandemia wpłynęła na ich nawyki związane z wydawaniem pieniędzy.

Nowe badanie wykazało, że brytyjscy konsumenci priorytetowo traktują koszty i  będą oszczędniej podchodzić do podczas zakupów świątecznych.

Badanie przeprowadzone przez Bazaarvoice wykazało też, że prawie 60% Brytyjczyków stwierdziło, że częściej kupuje online niż przed pandemią.

Podczas internetowych zakupów Brytyjczycy zwracają większą uwagę na szczegółowe recenzje produktów na platformach sprzedażowych niż prosty rating ocen. Najczęściej wymienianą platformą i najlepiej ocenianą przez konsumentów platformą sprzedażową jest Amazon. Jednocześnie duża grupa pokolenia Z uważa, że inspiracje, co kupić sobie lub na prezent czerpie najchętniej z Instagrama.

- Młodsze pokolenia identyfikują się z markami bardziej osobiście i emocjonalnie niż te starsze i korzystają z mediów społecznościowych na każdym etapie cyklu zakupowego” – dodała Suzin Wold, wiceprezes ds. marketingu firmy Bazaarvoice. – Z perspektywy producentów ważne jest uważne nawiązywanie kontaktu z konsumentami na różnych platformach społecznościowych, odkrywanie produktu na różnych etapach jego powstawania, opowiadanie wciągających biznesowych historii przez autentyczne ososby tworzące markę - to tworzy zaangażowanie – dodała.

# Badania rynkowe
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager