Brytyjczycy coraz chętniej kupują na Amazonie, wydatki świąteczne w tym roku będą niższe

Brytyjczycy coraz chętniej kupują na Amazonie, wydatki świąteczne w tym roku będą niższe

Ponad 40% konsumentów przyznało, że pandemia wpłynęła na ich nawyki związane z wydawaniem pieniędzy.

Nowe badanie wykazało, że brytyjscy konsumenci priorytetowo traktują koszty i  będą oszczędniej podchodzić do podczas zakupów świątecznych.

Badanie przeprowadzone przez Bazaarvoice wykazało też, że prawie 60% Brytyjczyków stwierdziło, że częściej kupuje online niż przed pandemią.

Podczas internetowych zakupów Brytyjczycy zwracają większą uwagę na szczegółowe recenzje produktów na platformach sprzedażowych niż prosty rating ocen. Najczęściej wymienianą platformą i najlepiej ocenianą przez konsumentów platformą sprzedażową jest Amazon. Jednocześnie duża grupa pokolenia Z uważa, że inspiracje, co kupić sobie lub na prezent czerpie najchętniej z Instagrama.

- Młodsze pokolenia identyfikują się z markami bardziej osobiście i emocjonalnie niż te starsze i korzystają z mediów społecznościowych na każdym etapie cyklu zakupowego” – dodała Suzin Wold, wiceprezes ds. marketingu firmy Bazaarvoice. – Z perspektywy producentów ważne jest uważne nawiązywanie kontaktu z konsumentami na różnych platformach społecznościowych, odkrywanie produktu na różnych etapach jego powstawania, opowiadanie wciągających biznesowych historii przez autentyczne ososby tworzące markę - to tworzy zaangażowanie – dodała.

# Badania rynkowe
 reklama