Avon opublikowałraport „Beauty Whitepaper”, w którym definiuje piękno na nowo i uświadamia, że każda kobieta jest doskonała na swój własny sposób.
W 2018 roku Globalny Instytut Gallupa przeprowadził badanie, w którym wzięło udział 154 000 osób z 154 krajów. Wyniki są niepokojące. Pozytywnych emocji w naszym życiu potrzebujemy bardziej niż kiedykolwiek – a te często idą w parze z poczuciem bycia atrakcyjnym.
Kanony piękna kształtuje między innymi rynek kosmetyczny, który jest mocno nasycony, jednak wciąż się rozwija. Niezależnie od osobistej estetyki, rosnąca liczba beauty Influencerek, blogerek i tutoriali online sprawiły, że piękno odgrywa bardzo dużą rolę w naszym życiu.
Liczne wideo traktujemy jako indywidualną inspirację, które oglądamy dla poprawy nastroju i samopoczucia. Są kobiety, które potrafią postrzegać siebie nie przez pryzmat krytycyzmu, ale doskonałości.
Avon w raporcie „Beauty Whitepaper” stawia na inną niż dotychczas definicję piękna, która podkreśla autentyczność, akceptację i zadowolenie z siebie. Firma zmienia się razem z pojęciem, dostosowując swoje produkty do panujących trendów oraz kierując się wizją, która rozumie współczesne kobiety. Avon wprowadza określenie „doskonałe ja”, nie narzucając kobietom, jak mają wyglądać, tylko podkreślając, że każda z nas jest piękna i wyjątkowa na swój własny sposób. W nowym raporcie znajdziemy również świeże spojrzenie na czynniki kształtujące pojęcie atrakcyjności, np. stale rozwijający się cyfrowy świat oraz nowe technologie cieszące się coraz większym zaufaniem.
- Avon jest siłą napędową nowej ery, w której piękno idzie w parze z dobrym samopoczuciem. Od ponad 130 lat pomagamy kobietom wyrażać siebie, pokazujemy, że każda z nich jest piękna i może pokazywać to na swój sposób. Dzięki takim projektom jak Whitepaper Report, możemy dowiedzieć się więcej o potrzebach, motywacjach i pragnieniach kobiet. Dzięki temu tworzymy produkty, które wywołują radość, samoakceptację i zadowolenie. Pięknie jest wywoływać radość! – podkreśla Ania Jakubowski, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.
Cały raport AVON „Beauty Whitepaper” jest dostępny pod tym linkiem.