Blogerka rozmawia z właścicielami firm kosmetycznych i ekspertami zajmującymi się to branżą, poruszając różne tematy, które są ciekawe z perspektywy konsumenta i poszerzają jego spojrzenie na rynek.
Byliśmy jednymi z gości tego podcastu. W rozmowie z Moniką, Lidia Lewandowska, redaktor naczelna Wirtualnych Kosmetyków, mówiła o zmieniającym się rynku kosmetycznym, przyszłości startupów, decyzjach konsumenckich, wpływie marketingu na nasze wybory i rosnącej sile social mediów.
W rozmowie nie zabrakło również wątku Love Cosmetics Awards i wartości, którymi kierujemy się w każdej z inicjatyw, jakie redakcyjnie podejmujemy.
Podcast do wysłuchania pod linkiem.
Skincare 2025: jak media społecznościowe zmieniają pielęgnację skóry
Raporty tematyczne | 05.12.2025
Fenomen Phlur – jak emocje stały się zapachami, które chce się nosić
Raporty tematyczne | 30.10.2025