Ogromna świadomość ekologiczna i kosmetologiczna kupujących jest naprawdę odczuwalna. Trzecia – innowacyjność. Polki i Polacy uwielbiają testować nowości! Dlatego opłaca się inwestować w rozwój technologiczny i wprowadzać rozwiązania, których nie ma jeszcze nikt.
Pandemia na pewno jeszcze bardziej podniosła rangę ceny, gdyż wpływ lockdownu na budżety domowe jest nie hipotezą, a faktem. Za to biorąc pod uwagę, że sporo zakupów kosmetycznych dokonuje się przez Internet, na wartości w rankingu zyskał wygląd! Jeśli produkt jest ciekawy, estetyczny, fotogeniczny, częściej obecny na zdjęciach, klient chętniej go wybierze. Sprawdza się tu powiedzenie, że kupujemy przede wszystkim oczami; -)
Jeśli chodzi o wyróżniki marki, to nasz najważniejszy dopiero powstaje! Na dziś jest to na pewno zniewalająca gama zapachów, prawie perfumeryjnych, obecna w kosmetykach naturalnych do pielęgnacji ciała. Jesteśmy młodą marką i dopiero budujemy swoją pozycję i rozpoznawalność. Może się okazać, że nasi konsumenci docenią coś zupełnie innego, niż zakładaliśmy. Jesteśmy przygotowani i na taką możliwość.