Vanila Natural Blends: może się okazać, że nasi konsumenci docenią coś zupełnie innego, niż zakładaliśmy

Vanila Natural Blends: może się okazać, że nasi konsumenci docenią coś zupełnie innego, niż zakładaliśmy

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Joanna Kłak, założycielka marki VANILA Natural Blends:

Z naszych obserwacji wynika, że najważniejszą cechą kosmetyku jest zawsze stosunek ceny do jakości. Jeśli oferujemy wartościowy skład, to klient chętnie zainwestuje w tę jakość, by cieszyć się realnymi efektami. Druga, prawie tak samo ważna cecha, to wspomniane już dowody skuteczności, certyfikaty, dostępne badania – wszystko, co daje gwarancję jakości kosmetyku.

Ogromna świadomość ekologiczna i kosmetologiczna kupujących jest naprawdę odczuwalna. Trzecia – innowacyjność. Polki i Polacy uwielbiają testować nowości! Dlatego opłaca się inwestować w rozwój technologiczny i wprowadzać rozwiązania, których nie ma jeszcze nikt.

Pandemia na pewno jeszcze bardziej podniosła rangę ceny, gdyż wpływ lockdownu na budżety domowe jest nie hipotezą, a faktem. Za to biorąc pod uwagę, że sporo zakupów kosmetycznych dokonuje się przez Internet, na wartości w rankingu zyskał wygląd! Jeśli produkt jest ciekawy, estetyczny, fotogeniczny, częściej obecny na zdjęciach, klient chętniej go wybierze. Sprawdza się tu powiedzenie, że kupujemy przede wszystkim oczami; -)

Jeśli chodzi o wyróżniki marki, to nasz najważniejszy dopiero powstaje! Na dziś jest to na pewno zniewalająca gama zapachów, prawie perfumeryjnych, obecna w kosmetykach naturalnych do pielęgnacji ciała. Jesteśmy młodą marką i dopiero budujemy swoją pozycję i rozpoznawalność. Może się okazać, że nasi konsumenci docenią coś zupełnie innego, niż zakładaliśmy. Jesteśmy przygotowani i na taką możliwość.

# Raporty tematyczne
 reklama