SentiOne bada dyskusje internautów. Jak wypadają kosmetyki?

SentiOne bada dyskusje internautów. Jak wypadają kosmetyki?

W oparciu o podział marek na dziesięć kategorii firma analityczna SentiOne przeanalizowała i podsumowała cały 2021 rok.

Na podstawie kilkudziesięciu milionów zbadanych wzmianek, dotyczących wybranych tematów, powstał obszerny raport, w tym także jego część poświęcona kosmetykom.

W kategorii kosmetycznej prym w dyskusjach internetowych wiodą kobiety, komunikujące się głównie w formie obrazkowej - za pomocą umieszczanych na Instagramie zdjęć. Zdrowie i uroda to także jeden z tematów najbardziej pozytywnie opisywanych przez internautów i internautki - w całym rankingu ustąpił tylko branży AGD. Kluczowe znaczenie w dyskusjach o kosmetykach mają: Instagram, Facebook i Twitter. Wydaje się jednak, że mocno rosnąć będzie w tej branży Tik Tok.

Najbardziej angażujące okazują się marki lakierów do paznokci. Gdyby nie Pampers, którym powszechnie nazywamy całą kategorię pieluch, zajęłyby one całe podium.

Pokazywanie manicure na Instagramie można nazwać sportem narodowym Polek.

Liczba hashtagów #IndigoNails #Semilac i #Neonail to już...1,4 mln dla każdej z tych marek! User generated content pojawia się w tej kategorii w jeszcze jeden, humorystyczny sposób. Memiczne hasło „Chcesz coś z Avonu?” w sieci żyje swoim życiem. Użyte zostało ponad 6,5 tysiąca razy, co stanowi ponad jedną czwartą wzmianek na temat amerykańskiego producenta kosmetyków. To przykład przestrzeni, którą warto zagospodarować.

TOP DZIESIĘĆ  MAREK

  1. Indigo Nails
  2. Pampers
  3. Semilac
  4. NeoNail
  5. Avon
  6. Nivea
  7. L’Oreal
  8. Bielenda
  9. Ziaja
  10. Eveline Cosmetics
# Raporty tematyczne
 reklama