Redken: wyróżnia nas eksperckość

Redken: wyróżnia nas eksperckość

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Natalia Kacprzak, Brand&Community Engagement Manager, Redken:

To co charakteryzuje markę Redken to jej eksperckość. Historia Redken rozpoczęła się wiele lat temu w laboratorium chemicznym od badania składu włosa. I w tym laboratorium Redken jest do dziś, a później ta wiedza od naszych ekspertów jest przekazywana do edukatorów Redken i dalej do fryzjerów, którzy edukują konsumentki w salonie. 

Edukator pełni w tym procesie bardzo ważną rolę i dotyczy to zarówno części profesjonalnej biznesu, jak i konsumenckiej. Profesjonalna pielęgnacja to nie tylko dobry produkt czy zabieg, ale przede wszystkim jego odpowiedni dobór do rodzaju włosów konsumentki i później, odpowiednia pielęgnacja w domu.

Redken opiera się na unikalnej zasadzie profesjonalnej koloryzacji włosów włosów w oparciu o strefy pH. pH stało się też naszym wyróżnikiem, o którym dużo mówimy klientkom i konsumentkom. Jest jednym z czynników, dzięki którym włosy są zdrowe, oprócz utrzymania właściwego poziomu protein i nawilżenia a jak wiemy, zdrowe włosy nabrały w czasach pandemii jeszcze większego znaczenia.

Jednym z ostatnich zabiegów profesjonalnych, jakie wprowadziliśmy jest Acidic Bonding Concentrate, który jest odpowiedni dla bardzo zniszczonych włosów potrzebujących regeneracji. Zabieg jest szybki i można go w 30 min wykonać w salonie fryzjerskim, gdzie fryzjer dokonuje analizy włosa i dobiera indywidualnie system pielęgnacji, która odbudowuje, intensywnie pielęgnuje i ochroni kolor włosów przed wypłukiwaniem się. Ale to nie wszystko. Taką pielęgnację można stosować również  w domu, czyli niejako przedłużyć sobie zabieg fryzjerski. W jej skład wchodzi szampon, odżywka i kuracja bez spłukiwania. Widzimy, że potrzeba zadbania o zdrowie włosa jest w tej chwili pierwszą potrzebą. Nasze klientki czytają składy, dopytują o ilość składników aktywnych w produktach, dlatego też już na tej gamie pielęnacyjnej zarówno nazwy składników, jak i ich stężenie pojawia się na opakowaniu.

# Raporty tematyczne
 reklama