Organique: konsumenci doceniają naturalność i przyjemność stosowania kosmetyków

Organique: konsumenci doceniają naturalność i przyjemność stosowania kosmetyków

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Magdalena Wieczorek, Marketing manager Organique:

Cieszę się, że mamy coraz więcej konsumentów, którzy analizują składy kosmetyków i wyciągają wnioski. Wiedza, jakie substancje są zbędne czy wręcz niepożądane w kosmetykach, to możliwość dokonywania świadomych wyborów.

Druga sprawa to poszukiwanie i docenianie konkretnych składników aktywnych w kosmetykach. Wierzę też, że kosmetyki dają nam chwilę wytchnienia, zatrzymują nas w codziennej krzątaninie, dlatego ważna jest ich konsystencja, zapach, przyjemna i prosta aplikacja. To pandemia właśnie zatrzymała nas w domu, dała nam szansę przyjrzenia się potrzebom swoim oraz potrzebom skóry. W tym czasie ważniejsze stało się odżywcze działanie masła do ciała niż szybkość jego wchłaniania się po nałożeniu na skórę.

W Organique od zawsze namawiamy klientów do traktowania siebie z troską i do celebrowania codzienności. Zwracamy uwagę na składy naszych kosmetyków, wyjaśniamy wagę każdego kroku w pielęgnacji oraz wzbogacamy nasze kosmetyki o wyjątkowe zapachy. Wiemy, że nasi klienci to doceniają.

# Raporty tematyczne
loki joanna