Natomiast noszenie masek ochronnych spowodowało, że klientki zaczęły szukać kosmetyków długotrwałych o lekkich, oddychających formułach, które się nie rozmazują pod maską i jej nie brudzą, jak np. nasz krem BB czy matująca pomadka w płynie MATTEVER LIP-INK. Obecna sytuacja podnosi poziom stresu i kobiety coraz częściej szukają również produktów, które poprawią ich samopoczucie. Marka NOTE wspiera dobre samopoczucie kobiet w każdym z 70-ciu krajach, w których jest obecna. Wiadomo przecież, że makijaż i kolor dodają do naszego życia pozytywne emocje, których teraz potrzebujemy.
Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi i chcą kupować produkty, które nie mają negatywnego wpływu na zdrowie i środowisko. Jesteśmy zobowiązani do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, jednocześnie chcemy oferować naszym konsumentom wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. Dlatego nasz dział R&D pracuje nad ekologicznymi rozwiązaniami w zakresie opakowań. Obecnie pracujemy nad możliwością wprowadzenie opakowań pochodzących z recyklingu.