Note Cosmetique: liczą się jakość produktów i pro-ekologiczne inicjatywy marek

Note Cosmetique: liczą się jakość produktów i pro-ekologiczne inicjatywy marek

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Agnieszka Sosenko-Zalaszewska, brand manager Note Cosmetique:

Zdecydowanie pandemia spowodowała zmiany w zachowaniach zakupowych klientek. Dziś, kiedy bardziej dbamy o nasze zdrowie, większe znaczenie odgrywa dla nich jakość produktu.

Natomiast noszenie masek ochronnych spowodowało, że klientki zaczęły szukać kosmetyków długotrwałych o lekkich, oddychających formułach, które się nie rozmazują pod maską i jej nie brudzą, jak np. nasz krem BB czy matująca pomadka w płynie MATTEVER LIP-INK. Obecna sytuacja podnosi poziom stresu i kobiety coraz częściej szukają również produktów, które poprawią ich samopoczucie. Marka NOTE wspiera dobre samopoczucie kobiet w każdym z 70-ciu krajach, w których jest obecna. Wiadomo przecież, że makijaż i kolor dodają do naszego życia pozytywne emocje, których teraz potrzebujemy. 

Wiemy, że konsumenci są coraz bardziej świadomi i chcą kupować produkty, które nie mają negatywnego wpływu na zdrowie i środowisko. Jesteśmy zobowiązani do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko, jednocześnie chcemy oferować naszym konsumentom wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. Dlatego nasz dział R&D pracuje nad ekologicznymi rozwiązaniami w zakresie opakowań. Obecnie pracujemy nad możliwością wprowadzenie opakowań pochodzących z recyklingu.

# Raporty tematyczne
 reklama