Marion: naturalność, eko-opakowania i działania społeczne marki zyskują na znaczeniu

Marion: naturalność, eko-opakowania i działania społeczne marki zyskują na znaczeniu

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Emilia Szymczak, dyrektor marketingu Marion:

Konsumenci XXI w. stają się coraz wrażliwsi na produkty, które nabywają. W dużej części są świadomymi nabywcami, dla których nie tylko cena stanowi główne kryterium wyboru. To, co cenią oni nade wszystko, to: naturalne składy, ekologiczne opakowania, a także pewna wartość dodana (na przykład angażowanie się marki w sprawy lokalne czy problemy światowe).

W Marion podążamy za oczekiwaniami naszych odbiorców i wszystkie te elementy staramy się uwzględniać w bieżącej strategii marki. Przykładem mogą być kosmetyki do pielęgnacji stóp z serii KOALA. Mają proste ekologiczne składy, a 1% ze sprzedaży produktów jest przez nas przekazywany na rzecz australijskiego szpitala dla koali - Port Macquarie Koala Hospital w Nowej Południowej Walii, który jest pierwszym na świecie ośrodkiem rehabilitacyjnym poświęconym wyłącznie opiece i ochronie dzikich koali. Jak Państwo z pewnością pamiętają w wyniku pożarów w Australii zginęło około ośmiu tysięcy koali, a te uratowane przed żywiołem, poparzone, odwodnione potrzebują naszego wsparcia w walce o zdrowie i bezpieczną przyszłość.

Naszą misją jest produkcja polskich kosmetyków, które w jak największym stopniu oparte będą na składnikach wysokiej jakości i jednocześnie pozostaną dostępne dla każdego. Chcemy komunikować to szeroko naszym odbiorcom, a z reakcji, jakie wysyłają do nas klienci marki widzimy, że nasze działania cieszą się ich zaufaniem. To nas cieszy!

# Raporty tematyczne
 reklama