Marion: ekoopakowania to przyszłość branży kosmetycznej

Marion: ekoopakowania to przyszłość branży kosmetycznej

Emilia Szmczak, dyrektor marketingu Marion:

Ekologiczność opakowań temat, nad którym szeroko dyskutują eksperci wielu dziedzin, a z każdym rokiem nasza wiedza na ten temat się zmienia, poszerza, ewoluuje. Dla nas eko-opakowania to te, dla których możliwy będzie recykling, a bezpośredni wpływ na środowisko naturalne zostanie ograniczony. W Marion staramy się wdrażać innowacje także w tym obszarze.

Przykładem mogą być choćby produkty z serii VEGANHEMP. Jest to seria wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy oparta na potencjale tkwiącym w naturze, która opracowana została dla osób wspierających zmniejszenie negatywnych wpływów na środowisko. W opakowaniach tej serii odnajdujemy także eko-rozwiązania. Tuby peelingu i musu wchodzącego w skład serii wykonane są z trzciny cukrowej, a kartoniki, w jakie zapakowane są pozostałe produkty tworzące linię (rozświetlający pyłek do mycia twarzy i nawilżający krem do twarzy) wytworzone zostały z materiału pochodzącego z dobrze zarządzanych lasów objętych certyfikacją FSC. Mamy nadzieję, że już wkrótce zaproponujemy kolejne innowacje w duchu eco, zarówno w odniesieniu do produktów jak i ich opakowań. Zachęcam do śledzenia naszej marki w social mediach i na naszej stronie www.

# Raporty tematyczne
 reklama