Przykładem mogą być choćby produkty z serii VEGANHEMP. Jest to seria wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy oparta na potencjale tkwiącym w naturze, która opracowana została dla osób wspierających zmniejszenie negatywnych wpływów na środowisko. W opakowaniach tej serii odnajdujemy także eko-rozwiązania. Tuby peelingu i musu wchodzącego w skład serii wykonane są z trzciny cukrowej, a kartoniki, w jakie zapakowane są pozostałe produkty tworzące linię (rozświetlający pyłek do mycia twarzy i nawilżający krem do twarzy) wytworzone zostały z materiału pochodzącego z dobrze zarządzanych lasów objętych certyfikacją FSC. Mamy nadzieję, że już wkrótce zaproponujemy kolejne innowacje w duchu eco, zarówno w odniesieniu do produktów jak i ich opakowań. Zachęcam do śledzenia naszej marki w social mediach i na naszej stronie www.
Fenomen Phlur – jak emocje stały się zapachami, które chce się nosić
Raporty tematyczne | 30.10.2025
Sesderma kontra viralowy trend #morningshed. Nauka zamiast spektaklu
Raporty tematyczne | 01.09.2025