Karina Kozerska, Eveline Cosmetics: W biznesie intuicja musi iść w parze z doświadczeniem.

Karina Kozerska, Eveline Cosmetics: W biznesie intuicja musi iść w parze z doświadczeniem.

Karina Kozerska, dyrektor marketingu od lat związana z Eveline Cosmetics. Jest bardzo konkretna i zadaniowa, nie znosi odwlekania decyzji. Marzeń nie pozostawia na potem, tylko konsekwentnie urzeczywistnia. Dynamika zmian, z jakimi w swojej pracy się styka, z jednej strony potwornie wyczerpuje, ale też daje jej wiele energii do kolejnych działań.

1. Mój świat to…

Projekty. Osobiste, zawodowe. Mam poczucie, że działam projektowo na wielu płaszczyznach, mam faktyczny wpływ na to, co się mi przytrafia i nie jestem biernym obserwatorem wydarzeń. Projekt nowe wdrożenie, projekt planowanie wypoczynku, projekt urządzenie kuchni... Projekty starannie zaplanowane, a czasem zaskakujące, gdy trzeba szybko zareagować. Staram się urzeczywistniać marzenia. 

2. Kosmetyki są ważne, ponieważ…

Dzięki kosmetykom jest nam w życiu łatwiej. Świadczą o tym szczególnie przykłady kobiet, które zdecydowały się na głęboką i świadomą zmianę wyglądu i podejścia do swojego ciała. Gdy czujemy się zadbane, łatwiej przychodzi nam zmierzyć się z codziennością. Sięgając po ulubione kosmetyki możemy się też beztrosko rozpieszczać, a każda z nas tego czasem potrzebuje.

3. W mojej pracy uwielbiam…

Rozwój, dynamika, zmiany i nowe wyzwania to coś, co z jednej strony bywa wyczerpujące, ale jednocześnie mnie fascynuje i pozwala rozwinąć skrzydła.

4. Irytuje mnie…

Brak decyzji. Odwlekanie i niejasność sytuacji.

5. Czy w biznesie kosmetycznym przydaje się kobieca intuicja/kobiecy punkt widzenia?

Myślę, że najlepsza intuicja jednak idzie w parze z wieloletnim doświadczeniem. Nie wyobrażam sobie, aby firma ryzykowała opierając np. wdrożenie nowatorskiej linii jedynie na subiektywnym odczuciu osoby, która nigdy wcześniej nie działała w branży.

6. Tworząc dla kobiet warto pamiętać o…

O tym, że kobiety są różne, ale każda z nich chce czerpać przyjemność ze stosowania kosmetyku. Różnorodność potrzeb kreuje popyt na mocno zróżnicowane kosmetyki.

7. Najlepsza rada, jaką kiedykolwiek usłyszałam…

Najbliższa mi maksyma, która równie dobrze odnosi się do mojego życia zawodowego, jak i prywatnego, to „Beauty isn’t about being young”. To wyzwalające, gdy zdamy sobie sprawę, że wiek nie jest ograniczeniem dla piękna, które zależy od sposobu postrzegania danej osoby choćby przez pryzmat osobowości. W pracy te słowa pozwalają mi pamiętać, że piękno nie ma metryki i że warto jest wdrażać kosmetyki dla wszystkich kobiet.

Przeczytaj również:

Dorota Soszyńska, Oceanic

Alina Szmich, Delia Cosmetics

Karolina Kuklińska-Kosowicz, YOPE

Małgorzata Chełkowska, Yonelle

Ewa Pawłowska, Golden Rose

Justyna Żukowska-Bodnar, Alkemie

Daria Prochenka, Clochee

Edyta Mularz, Elfa Pharm

Urszula Pierzchała, Allvernum

# Raporty tematyczne
loki joanna