Czym jest skuteczny marketing w wyszukiwarce Google? Eksperci odpowiadają?

Czym jest skuteczny marketing w wyszukiwarce Google? Eksperci odpowiadają?

Samo uruchomienie pozycjonowania stron internetowych bądź też kampanii Google Ads to za mało, aby móc powiedzieć o możliwości ściagania setek Klientów, potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Marketing w wyszukiwarce musi być skuteczny! Co kryje się za takim terminem i kiedy dokładnie można uznać promocję online za efektywną? Znamy odpowiedzi na takie pytania!

Skutecznie, czyli na ogromną skalę. Zobacz ilu Klientów czeka na Ciebie w Google

Z jednego użytkownika ściągniętego na stronę internetową z wyszukiwarki Google ciężko zrobić Klienta. Z dwóch podobnie, ale jeżeli na prowadzony przez Ciebie serwis dotrze od kilkunastu do nawet kilkuset potencjalnych partnerów biznesowych, licznik konwersji może wykonać drugi lub trzeci obrót wokół własnej osi. Poprawienie widoczności w wyszukiwarce za pomocą organicznej metody, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, mocno maksymalizuje ilość odbiorców. To samo można powiedzieć o kanale sponsorowanym – Google Ads. Wystaczy powiedzieć, że z usługi dostarczanej przez Amerykanów każdego dnia korzysta kilka milionów osób w Polsce. Wśród nich wiele Klientów, potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Żadna inna metoda marketingowa nie może pochwalić się takimi statystykami!

„Do stuprocentowego wykorzystania potencjału wyszukiwarki Google niezbędna jest doskonała widoczność na pierwszej stronie z prezentowanymi wynikami. To właśnie ona skupia uwagę Klienta, podczas gdy zdecydowana większość z nich nie spogląda nawet na drugą oraz kolejne odsłony. Nic więc dziwnego, że marzeniem dla wielu przedsiębiorców jest dotarcie do organicznego TOP10 na wybrane wcześniej frazy kluczowe. Potrzebujesz natychmiastowego efektu? Zawsze obok SEO możesz wykorzystać kanał sponsorowany, czyli Google Ads.”

Źródło: Afterweb.pl

Efektywność powinna iść w parze z przystępną ceną. SEO i Google Ads Cię nie zawiodą!

Za definicją skutecznej kampanii internetowej dla Twojego przedsiębiorstwa kryje się nie tylko dokładna ilość pozyskanych Klientów online, ale również koszt dotarcia do tych osób. Jeśli taki czynnik nie będzie stał na atrakcyjnym poziomie, promowanie biznesu w sieci będzie zwyczajnie nieopłacalne. Na szczęście Google Ads i pozycjonowanie stron internetowych, jako widoące w branży metody reklamowe, doskonale wywiązują się z założenia skutecznej i relatywnie taniej reklamy. Oczywiście mówimy tutaj o możliwościach wyszukwiarki oraz o porównaniu z innymi metodami marketingowymi. W profesjonalnym SEO, jakie wykonuje chociażby agencja reklamy AFTERWEB, czeka na Ciebie kilka pakietów cenowych, dopasowanych do Twoich możliwości oraz oczekiwań. W systemie Google Ads natomiast płacisz za pojedyncze kliknięcie i samodzielnie decydujesz o wysokości budżetu miesięcznego czy dziennego. Dodając do tego zabiegi pełnego zoptymalizowania, możesz liczyć na dość spore obniżenie kosztu dotarcia do Klientów!

Dobra kampania internetowa zwraca się poprzez ilość obsłużonych Klientów

I tutaj nie ma o czym polemizować. Możesz posiadać najlepiej napisany plan reklamowy, możesz charakteryzować się najlepiej wykonanym marketingiem w wyszukiwarce i najmniejszymi cenami za tego typu działania. To jednak na nic, kiedy reklama w Google nie będzie przyciągała na Twoją stronę internetową potencjalnych Klientów, nastawionych stricte na zakup produktów lub usług. To prawdziwa definicja skutecznej promocji online. Aby móc liczyć na zwrot inwestycji, zadbaj o każdy detal pozycjonowania stron internetowych czy kampanii Google Ads. Od słów kluczowych zaczynając, po odpowiednio wysokie budżety na idealnie dobranej metodzie docierania do Klienta kończąc.

materiał partnera

# Raporty tematyczne
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi