Marketing w wyszukiwarce musi być skuteczny! Co kryje się za takim terminem i kiedy dokładnie można uznać promocję online za efektywną? Znamy odpowiedzi na takie pytania!
Z jednego użytkownika ściągniętego na stronę internetową z wyszukiwarki Google ciężko zrobić Klienta. Z dwóch podobnie, ale jeżeli na prowadzony przez Ciebie serwis dotrze od kilkunastu do nawet kilkuset potencjalnych partnerów biznesowych, licznik konwersji może wykonać drugi lub trzeci obrót wokół własnej osi. Poprawienie widoczności w wyszukiwarce za pomocą organicznej metody, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, mocno maksymalizuje ilość odbiorców. To samo można powiedzieć o kanale sponsorowanym – Google Ads. Wystaczy powiedzieć, że z usługi dostarczanej przez Amerykanów każdego dnia korzysta kilka milionów osób w Polsce. Wśród nich wiele Klientów, potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Żadna inna metoda marketingowa nie może pochwalić się takimi statystykami!
„Do stuprocentowego wykorzystania potencjału wyszukiwarki Google niezbędna jest doskonała widoczność na pierwszej stronie z prezentowanymi wynikami. To właśnie ona skupia uwagę Klienta, podczas gdy zdecydowana większość z nich nie spogląda nawet na drugą oraz kolejne odsłony. Nic więc dziwnego, że marzeniem dla wielu przedsiębiorców jest dotarcie do organicznego TOP10 na wybrane wcześniej frazy kluczowe. Potrzebujesz natychmiastowego efektu? Zawsze obok SEO możesz wykorzystać kanał sponsorowany, czyli Google Ads.”
Źródło: Afterweb.pl
Za definicją skutecznej kampanii internetowej dla Twojego przedsiębiorstwa kryje się nie tylko dokładna ilość pozyskanych Klientów online, ale również koszt dotarcia do tych osób. Jeśli taki czynnik nie będzie stał na atrakcyjnym poziomie, promowanie biznesu w sieci będzie zwyczajnie nieopłacalne. Na szczęście Google Ads i pozycjonowanie stron internetowych, jako widoące w branży metody reklamowe, doskonale wywiązują się z założenia skutecznej i relatywnie taniej reklamy. Oczywiście mówimy tutaj o możliwościach wyszukwiarki oraz o porównaniu z innymi metodami marketingowymi. W profesjonalnym SEO, jakie wykonuje chociażby agencja reklamy AFTERWEB, czeka na Ciebie kilka pakietów cenowych, dopasowanych do Twoich możliwości oraz oczekiwań. W systemie Google Ads natomiast płacisz za pojedyncze kliknięcie i samodzielnie decydujesz o wysokości budżetu miesięcznego czy dziennego. Dodając do tego zabiegi pełnego zoptymalizowania, możesz liczyć na dość spore obniżenie kosztu dotarcia do Klientów!
I tutaj nie ma o czym polemizować. Możesz posiadać najlepiej napisany plan reklamowy, możesz charakteryzować się najlepiej wykonanym marketingiem w wyszukiwarce i najmniejszymi cenami za tego typu działania. To jednak na nic, kiedy reklama w Google nie będzie przyciągała na Twoją stronę internetową potencjalnych Klientów, nastawionych stricte na zakup produktów lub usług. To prawdziwa definicja skutecznej promocji online. Aby móc liczyć na zwrot inwestycji, zadbaj o każdy detal pozycjonowania stron internetowych czy kampanii Google Ads. Od słów kluczowych zaczynając, po odpowiednio wysokie budżety na idealnie dobranej metodzie docierania do Klienta kończąc.
materiał partnera