Współcześni konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na: działanie, konsystencję oraz przyjemne dla oka opakowanie.
Pandemia spowodowała, że konsumenci chcą mieć mniej kosmetyków (i nie tylko), ale za to lepszych jakościowo, niż oczekiwali tego wcześnie. Obecnie mniej zaczyna znaczyć więcej, co popieramy całym sercem.
Wyróżnikiem naszej marki jest to, że nigdy nie idziemy na kompromis, jeśli chodzi o jakość i działanie naszych kosmetyków. Nasi klienci wiedzą, że można zaufać naszym deklaracjom. Tworzymy kosmetyki pod konkretny problem. Jesteśmy do dyspozycji klientów i zawsze z przyjemnością doradzamy, który kosmetyk wybrać. Jakość obsługi klienta jest dla nas równie ważna, jak jakość naszych kosmetyków. To taki nasz mały znak rozpoznawczy.
Fenomen Phlur – jak emocje stały się zapachami, które chce się nosić
Raporty tematyczne | 30.10.2025
Sesderma kontra viralowy trend #morningshed. Nauka zamiast spektaklu
Raporty tematyczne | 01.09.2025