Cherry Soap: rynek skręca w stronę sensownego minimalizmu

Cherry Soap: rynek skręca w stronę sensownego minimalizmu

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Ewelina Niklas, współwłaścicielka marki Cherry Soap:

Współcześni konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na: działanie, konsystencję oraz przyjemne dla oka opakowanie.

Pandemia spowodowała, że konsumenci chcą mieć mniej kosmetyków (i nie tylko), ale za to lepszych jakościowo, niż oczekiwali tego wcześnie. Obecnie mniej zaczyna znaczyć więcej, co popieramy całym sercem.

Wyróżnikiem naszej marki jest to, że nigdy nie idziemy na kompromis, jeśli chodzi o jakość i działanie naszych kosmetyków. Nasi klienci wiedzą, że można zaufać naszym deklaracjom. Tworzymy kosmetyki pod konkretny problem. Jesteśmy do dyspozycji klientów i zawsze z przyjemnością doradzamy, który kosmetyk wybrać. Jakość obsługi klienta jest dla nas równie ważna, jak jakość naszych kosmetyków. To taki nasz mały znak rozpoznawczy.

# Raporty tematyczne
 reklama