Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej -  mówi Andrzej Kozłowski, Verona Products Professional
Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej - mówi Andrzej Kozłowski, Verona Products Professional

Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!

Andrzej Kozłowski, prezes Verona Products Professional

1. Dla branży kosmetycznej to był rok…

Pełen wielu nowych firm. Start up-y z pewnością zrobiły trochę zamieszania na rynku, jednak zdrowa konkurencja jest dobrym motorem napędowym do dalszych działań i rozwoju.

2. Najważniejszym  wydarzeniem dla mojej firmy w 2018 roku było…

Mocne wejście na rynek chiński poprzez e-commerce i nawiązanie rozmów z ważnymi graczami tej części świata.

Verona eksportuje do ponad 60-ciu krajów.

W tym roku mocno pracowaliśmy nad asortymentem, który został wyraźnie przebudowany. Dzięki temu rozwinęliśmy sprzedaż nie tylko o nowe rynki, ale też umocniliśmy pozycję u obecnych partnerów biznesowych.

Wewnętrzna reorganizacja, którą przeprowadziliśmy przy okazji tegorocznego jubileuszu, obchodziliśmy bowiem 15-lecie istnienia, zakończyła się dla nas sukcesem.

Zamierzamy utrzymać ten wzrostowy trend również w roku 2019.

3. W 2019 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Rozwój sprzedaży i równolegle budowanie spójnego, silnego wizerunku naszych brandów.

W nadchodzącym czasie zamierzamy kontynuować rozpoczęte projekty, w tym między innymi rozbudowę linii produkcyjnych, laboratorium badawczo-rozwojowego oraz zmianę sposobu komunikacji marketingowej, która będzie zgodna z obecnymi trendami.

4. Hitami sprzedaży w naszej ofercie obecnie są…

Produkty kategorii make-up. I co ważne, mówimy o tym nie my, tylko nasi konsumenci. U naszych strategicznych partnerów biznesowych topy marki INGRID wymieniane są jako bestsellery sprzedaży.

5. Rynkowe trendy, które mocno oddziałują na branżę kosmetyczną to…

Między innymi dalsze zacieranie się granicy pomiędzy produktami kolorowymi, a pielęgnacyjnymi.

Wciąż utrzymuję się także wpływ azjatycki, w postaci trendu J-Beauty, a także K-Beauty. Coraz większą uwagę zwracamy również na negatywny wpływ środowiska na naszą skórę.

Bardzo rozwojowy trend anti-pollution czy detox są więc coraz częściej szukane przez konsumentów. Zgodnie z nim, w tym roku wdrożyliśmy do naszej oferty podkład Ideal Match INGRID, który idealnie stapia się ze skórą i chroni ją przed zanieczyszczeniami, w kategorii białej natomiast postawiliśmy na linię pielęgnacyjną do twarzy Multi Active Detox Vollare.

7. Sobie i konkurencji życzymy w 2019 roku…

Sukcesów osobistych i zawodowych oraz tego, abyśmy żyli w ciekawych czasach.

# Raporty tematyczne
reklama