Ekspertka z zakresu pielęgnacji skóry Sophie Carbonari wyjaśnia, w jaki sposób sama dba o swoją skórę, pomagając pasjonatom pielęgnacji i osobom stawiającym pierwsze kroki w świecie beauty poczuć się pewnie we własnej skórze.
Zalando będzie kontynuować format Insider’s Edit przez cały rok 2025, prezentując opinie europejskich ekspertów kosmetycznych oraz zapewniając profesjonalne porady w różnych kategoriach.
Zalando, wiodąca europejska platforma online z modą i produktami lifestyle’owymi, wiodąca europejska platforma online z modą i produktami lifestyle’owymi, uruchamia Insider’s Edit – innowacyjny format beauty z funkcją zakupów, stworzony we współpracy z Sophie Carbonari, ekspertką od pielęgnacji cery, której ufają największe gwiazdy. Ten ekskluzywny cykl prezentuje starannie wyselekcjonowane przez Sophie kosmetyki oraz unikalny wgląd w jej minimalistyczne rytuały pielęgnacyjne.
Sophie Carbonari, paryska specjalistka od pielęgnacji skóry, jest pierwszą ekspertką, która otwiera cykl Insider’s Edit. Ta nowa seria Zalando, tworzona we współpracy z branżowymi autorytetami, ma za zadanie dostarczyć konsumentom spersonalizowane, profesjonalne porady oraz wgląd w autentyczne rutyny i historie ze świata beauty.
Sophie, pracująca za kulisami z najczęściej fotografowanymi twarzami na świecie, po cichu zyskała sobie status najbardziej zaufanych dłoni w branży. Uwielbiana jest za nowe, intuicyjne spojrzenie na pielęgnację, w której skóra jest zawsze na pierwszym miejscu. Jej artykuł przedstawia przystępną rutynę pielęgnacyjną i wzbogacony jest o profesjonalne wskazówki i techniki oraz produkty cenionych marek beauty dostępnych na Zalando.
Sophie Carbonari mówi: - Wspólnie z Zalando wybrałam produkty, kierując się ich dostępnością i skutecznością. Moja selekcja ma inspirować klientów i służyć jako przewodnik w tworzeniu naprawdę efektywnej rutyny pielęgnacyjnej. Cieszę się, że mogę dzielić się swoją wiedzą z miłośnikami pielęgnacji w całej Europie za pośrednictwem platformy z tak bogatym asortymentem. Ta współpraca jest naturalnym przedłużeniem mojego podejścia do klientów – z uważnością, prostotą i głębokim szacunkiem dla naturalnego rytmu skóry.
Według niedawno opublikowanego raportu Zalando 2025 Beauty in Brief konsumenci wchodzą w nowy kosmetyczny rozdział – definiowany przez równowagę, a nie perfekcję. Od „resetu energii” po „minimalistyczną pielęgnację” skupiającą się na produktach, które nie tylko przynoszą efekty, ale również koją – nacisk coraz częściej kładziony jest nie tylko na to, jak kosmetyki wpływają na nasz wygląd, ale również na samopoczucie.
Filozofia Sophie Carbonari jest tego odzwierciedleniem: jest podejście do pielęgnacji regeneracyjnej to codzienny rytuał, w którym priorytetową rolę odgrywa wewnętrzny spokój i zdrowie bariery ochronnej skóry. Jej selekcja odpowiada na zainteresowanie konsumentów produktami kosmetycznymi, które są intuicyjne, wielofunkcyjne i wspierają poczucie własnej wartości – zamiast skupiać się na efektach.
- Nasi klienci szukają czegoś więcej niż tylko produktów kosmetycznych – szukają wskazówek, autentyczności i celowości – mówi Virginie Duigou, Head of Beauty Buying w Zalando. - Sophie wnosi ogromną wiedzę, wrażliwość kulturową oraz niezwykłą zdolność inspirowania i dzielenia się doświadczeniem. Jej perspektywa wzmacnia naszą misję dostarczania produktów kosmetycznych, które odzwierciedlają współczesny styl życia i celebrują różnorodne tożsamości.
Współpraca Zalando z cenionymi ekspertami beauty podkreśla znaczenie codziennych rytuałów, które pomagają konsumentom poczuć się pewnie we własnej skórze. Każda publikacja z serii Insider's Edit ma inspirować, budować relacje i zachęcać do odkrywania nowych, spersonalizowanych rozwiązań.