Veoli Botanica - co wyróżnia tę markę kosmetyczną?

Veoli Botanica - co wyróżnia tę markę kosmetyczną?

Sama nazwa Veoli Botanica brzmi ładnie. Ale chodzi tu o coś więcej niż dobre brzmienie niezależnie od języka, którym posługuje się konsumentka.

Słowo Veoli w nazwie marki jest symboliczne - odwracając kolejność liter słowa otrzymujemy nazwę Olive. Założeniem twórców było, by kosmetyki nie tylko zatrzymywały, ale wręcz odwracały procesy starzenia się skóry.

Veoli Botanica - kosmetyki naturalne, wegańskie, skuteczne


Produkty Veoli Botanica dedykowane są dla kobiet świadomych, ceniących siłę natury, jednocześnie doceniających najnowocześniejsze osiągnięcia w dziedzinie kosmetyki naturalnej.

Clean Beauty

Wszystkie kosmetyki Veoli Botanica są wegańskie. Marka w centrum uwagi stawia filozofię "Clean Beauty’’. To najbardziej wymagający trend kosmetyków naturalnych, który koncentruje się wyłącznie na wegańskich składnikach, odpowiedzialnej produkcji, bezpieczeństwie oraz niezawodnym efekcie produktów. Firma czerpie z natury, dlatego właściciele czują się podwójnie zobowiązani, by troszczyć się o środowisko naturalne.

Między innymi z tego powodu wybrali dla swojej marki opakowania z farmaceutycznego szkła, podlegającego recyklingowi.

Kosmetyki, które odpowiadają potrzebom współczesnych kobiet

Kosmetyki Veoli Botanica zostały stworzone z myślą o tym, aby zadbać o wszystkie potrzeby skóry, z jakimi zmaga się aktywna kobieta XXI wieku. Przesuszenia, nieszczelność bariery, nadwrażliwość i skłonność do podrażnień to jedne z głównych powodów utraty elastyczności i przedwczesnego starzenia się skóry (zjawisko zwane inflammaging).

By temy przeciwdziałać w składzie kosmetyków znajdziemy najwyższej jakości surowce, które mają za zadanie maksymalne zabezpieczenie skóry przed działaniem czynników zewnętrznych, odbudowę bariery ochronnej, przywrócenie skórze równowagi, by jak najdłużej zachować jej witalność oraz młody wygląd.

Wielofunkcyjne produkty bazują na peptydach, lipidach, antyoksydantach, emolientach oraz nowoczesnych składnikach takich jak: Biophilic-H, Gemmocalm, Hydroavena, Lycomega oraz Polyplant Red Fruits. To między innymi te składniki nie tylko wyjątkowo pielęgnują skórę, ale również, zapobiegają negatywnym działaniom czynników zewnętrznych.

Formuły produktów oparte są w ponad 97 % na surowcach pochodzenia naturalnego.

Składy są bezpieczne również dla skóry wrażliwej. Firma stawia na sprawdzone naturalne składniki aktywne, które wykorzystywane są w kosmetyce od pokoleń oraz nowoczesne surowce naturalne, których działanie zostało poparte badaniami in vitro i in vivo.

Warto zwrócić uwagę na dobre marketingowo nazwy produktów, zbieżne z aktualnymi trendami komunikacji z konsumentem.

Jednoznacznie komunikują swoje działanie w nienapuszony, lekko dowcipny sposób, odwołując się przy tym  wyraźnie do sfery emocji. Anglojęzyczne nazwy jednoznacznie sugerują, że celem właścicieli jest obecność marki na wielu światowych rynkach poza rodzimym polskim.

Holistyczne piękno

W DNA marki są również rytuały domowego SPA, bo dla twórców piękno ma wymiar holistyczny. Kosmetyki zapewniają niezwykłe doznania sensoryczne, nie tylko przez ultraluksusowe konsystencje, ale także przez zapachy, które oddziałują niczym aromaterapia. - Uważamy, że piękno rodzi się z harmonii. Równie ważne jak sam produkt jest jego aplikacja i czas dla siebie. Wiemy, że świadome i uważne podejście do pielęgnacji maksymalizuje potencjał kosmetyku. Dlatego stworzyliśmy rytuały, które pozwolą wykonać każdej kobiecie domowe SPA - podsumowuje właścicielka firmy Monika Solorz.

DEKLARACJE PRODUCENTA

MOC SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH

Liczy się dla nas realny rezultat. Składniki aktywne odpowiadają za wzmacnianie efektu, penetrują głębiej, widocznie działają na skórę. Bazowanie na nasyceniu naszych kosmetyków wyselekcjonowanymi i specjalnie dobranymi składnikami aktywnymi jest dla nas priorytetem.

MOC PROSTEJ PIELĘGNACJI

Wierzymy w moc prostej, ale skutecznej pielęgnacji, w postaci codziennych rytuałów. Nasze kosmetyki opierają się głównie na składnikach pochodzenia naturalnego.

PO PIERWSZE KONSUMENTKA

"Pasja tworzenia jest dla nas ważna, ale najważniejsza jesteś Ty.’’
Tworzymy kosmetyki z myślą o każdej osobie, która będzie ich używać. Staramy się wsłuchiwać w potrzeby klientek. Chcemy, aby razem z nami tworzyły tę markę. Jesteśmy otwarci na wszelkiesugestie.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi