Veoli Botanica - co wyróżnia tę markę kosmetyczną?
Veoli Botanica - co wyróżnia tę markę kosmetyczną?

Sama nazwa Veoli Botanica brzmi ładnie. Ale chodzi tu o coś więcej niż dobre brzmienie niezależnie od języka, którym posługuje się konsumentka.

Słowo Veoli w nazwie marki jest symboliczne - odwracając kolejność liter słowa otrzymujemy nazwę Olive. Założeniem twórców było, by kosmetyki nie tylko zatrzymywały, ale wręcz odwracały procesy starzenia się skóry.

Veoli Botanica - kosmetyki naturalne, wegańskie, skuteczne


Produkty Veoli Botanica dedykowane są dla kobiet świadomych, ceniących siłę natury, jednocześnie doceniających najnowocześniejsze osiągnięcia w dziedzinie kosmetyki naturalnej.

Clean Beauty

Wszystkie kosmetyki Veoli Botanica są wegańskie. Marka w centrum uwagi stawia filozofię "Clean Beauty’’. To najbardziej wymagający trend kosmetyków naturalnych, który koncentruje się wyłącznie na wegańskich składnikach, odpowiedzialnej produkcji, bezpieczeństwie oraz niezawodnym efekcie produktów. Firma czerpie z natury, dlatego właściciele czują się podwójnie zobowiązani, by troszczyć się o środowisko naturalne.

Między innymi z tego powodu wybrali dla swojej marki opakowania z farmaceutycznego szkła, podlegającego recyklingowi.

Kosmetyki, które odpowiadają potrzebom współczesnych kobiet

Kosmetyki Veoli Botanica zostały stworzone z myślą o tym, aby zadbać o wszystkie potrzeby skóry, z jakimi zmaga się aktywna kobieta XXI wieku. Przesuszenia, nieszczelność bariery, nadwrażliwość i skłonność do podrażnień to jedne z głównych powodów utraty elastyczności i przedwczesnego starzenia się skóry (zjawisko zwane inflammaging).

By temy przeciwdziałać w składzie kosmetyków znajdziemy najwyższej jakości surowce, które mają za zadanie maksymalne zabezpieczenie skóry przed działaniem czynników zewnętrznych, odbudowę bariery ochronnej, przywrócenie skórze równowagi, by jak najdłużej zachować jej witalność oraz młody wygląd.

Wielofunkcyjne produkty bazują na peptydach, lipidach, antyoksydantach, emolientach oraz nowoczesnych składnikach takich jak: Biophilic-H, Gemmocalm, Hydroavena, Lycomega oraz Polyplant Red Fruits. To między innymi te składniki nie tylko wyjątkowo pielęgnują skórę, ale również, zapobiegają negatywnym działaniom czynników zewnętrznych.

Formuły produktów oparte są w ponad 97 % na surowcach pochodzenia naturalnego.

Składy są bezpieczne również dla skóry wrażliwej. Firma stawia na sprawdzone naturalne składniki aktywne, które wykorzystywane są w kosmetyce od pokoleń oraz nowoczesne surowce naturalne, których działanie zostało poparte badaniami in vitro i in vivo.

Warto zwrócić uwagę na dobre marketingowo nazwy produktów, zbieżne z aktualnymi trendami komunikacji z konsumentem.

Jednoznacznie komunikują swoje działanie w nienapuszony, lekko dowcipny sposób, odwołując się przy tym  wyraźnie do sfery emocji. Anglojęzyczne nazwy jednoznacznie sugerują, że celem właścicieli jest obecność marki na wielu światowych rynkach poza rodzimym polskim.

Holistyczne piękno

W DNA marki są również rytuały domowego SPA, bo dla twórców piękno ma wymiar holistyczny. Kosmetyki zapewniają niezwykłe doznania sensoryczne, nie tylko przez ultraluksusowe konsystencje, ale także przez zapachy, które oddziałują niczym aromaterapia. - Uważamy, że piękno rodzi się z harmonii. Równie ważne jak sam produkt jest jego aplikacja i czas dla siebie. Wiemy, że świadome i uważne podejście do pielęgnacji maksymalizuje potencjał kosmetyku. Dlatego stworzyliśmy rytuały, które pozwolą wykonać każdej kobiecie domowe SPA - podsumowuje właścicielka firmy Monika Solorz.

DEKLARACJE PRODUCENTA

MOC SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH

Liczy się dla nas realny rezultat. Składniki aktywne odpowiadają za wzmacnianie efektu, penetrują głębiej, widocznie działają na skórę. Bazowanie na nasyceniu naszych kosmetyków wyselekcjonowanymi i specjalnie dobranymi składnikami aktywnymi jest dla nas priorytetem.

MOC PROSTEJ PIELĘGNACJI

Wierzymy w moc prostej, ale skutecznej pielęgnacji, w postaci codziennych rytuałów. Nasze kosmetyki opierają się głównie na składnikach pochodzenia naturalnego.

PO PIERWSZE KONSUMENTKA

"Pasja tworzenia jest dla nas ważna, ale najważniejsza jesteś Ty.’’
Tworzymy kosmetyki z myślą o każdej osobie, która będzie ich używać. Staramy się wsłuchiwać w potrzeby klientek. Chcemy, aby razem z nami tworzyły tę markę. Jesteśmy otwarci na wszelkiesugestie.

# Newsy producenci
reklama