Mikołaj Roznerski ambasadorem WARSA

Mikołaj Roznerski ambasadorem WARSA

Mikołaj Roznerski – znany polski aktor teatralny, filmowy i serialowy został twarzą odświeżonej marki WARS, której korzenie sięgają lat 70-tych.

Działania promujące markę ruszą jesienią i obejmować będą miejsca sprzedaży, wsparcie PR, aktywność na social mediach marek: Miraculum oraz WARS, a także ambasadora. 

- Rebranding WARSA nawiązuje do korzeni marki i koncentruje się na najważniejszych, ponadczasowych wartościach firmy ujętych w minimalistycznym, nowoczesnym projekcie, zachowując stonowany, kultowy design. Nowy logotyp nawiązuje do logo marki z 1972 roku, którego twórcą był Karol Śliwka – wybitny polski artysta, grafik - wyjaśnia Katarzyna Miodyńska, dyrektor marketingu Miraculum S.A.

Mikołaj Roznerski to wyjątkowa postać w świecie filmu. Sympatię widzów i uznanie środowiska artystycznego przyniosły mu role  w filmach: „Supermarket”, „Chce się żyć”, „Asymetria” i „Porady na zdrady”, a także spektaklach: „Windnokrąg”, „Kłamstwo” i „Pięknej Lucyndzie” Teatru 6. Piętro.

Serca telewidzów podbił rolą Marcina Chodakowskiego w serialu „M jak miłość”,  dzięki której czterokrotnie, rok po roku, otrzymał nagrodę dla najlepszego aktora  w plebiscycie Telekamery.

Mikołaj jest znany z tego, że zawsze stawia na autentyczność. Jest człowiekiem wielu pasji, ceni prywatność i życie rodzinne, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mieć okazje z nim współpracować – komentuje Sławomir Ziemski – Członek Zarządu Miraculum S.A.

Zmiany wizualne, a także wzbogacone portfolio mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter WARSA i przedstawiać go jako innowacyjną, otwartą i idącą w zgodzie z trendami kosmetycznymi markę dla wszystkich mężczyzn. Mają zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na kultowy już dziś brand.

# Newsy producenci
 reklama