Właśnie w takim duchu marka Garnier Fructis rozpoczęła działania, których celem jest dać moc – nie tylko naszym włosom, ale również zachęcić nas i sprawić, że zainspirujemy się do realizowania własnych pasji.
Marka kosmetyków do włosów Garnier Fructis, należąca do Grupy L’Oréal, rozpoczęła nową kampanię „Uwolnij swoją moc”, poświęconą rozwijaniu swoich pasji i inspirowaniu do odkrywania tego, co sprawia nam radość. Twarzami kampanii zostali: artysta Dawid Kwiatkowski, założycielka jednej z najpopularniejszych szkół jogi w Polsce Karolina Erdmann oraz Mistrzyni Polski w surfingu Karolina Marczak, którzy na co dzień inspirują i udowadniają, że pasja, może być także sposobem na życie.
- Kampania „Uwolnij swoją moc” nawiązuje do naszych kluczowych wartości: inspirowania i dodawania mocy do działania i realizacji pasji. Chcemy zachęcić naszych odbiorców do tego, żeby nie bali się próbować nowych rzeczy i doświadczać. Przykładem tego są twarze naszej akcji, potwierdzające, że warto wierzyć w siebie i być wytrwałym. – podsumowuje Anna Flis, Brand Manager Garnier Fructis.
Garnier Fructis wraz z ambasadorami akcji wspierają mocne strony młodych ludzi i adresują największe zajawki młodego pokolenia: muzykę, wellbeing oraz sport. Dawid Kwiatkowski, Karolina Erdmann oraz Karolinę Marczak w ramach działań z marką wybrali produkty do pielęgnacji, które ich zdaniem dają moc naszym włosom. Oni zaś przekazują energię dalej, inspirując do działania i udowadniając, że warto rozwijać pasje i spełniać marzenia.
- Aby inspirować i zachęcać do odkrywania swoich pasji w czasie wakacji można było skorzystać ze specjalnie przygotowanej przez Fructis letniej strefie na Półwyspie Helskim, gdzie odwiedzający mieli okazję próbować nowych doświadczeń i odkrywać swoje pasje. Coś dla ciała zapewniły zajęciach ze sportów wodnych oraz jogi, a muzycznych wrażeń dostarczały imprezy silent disco! Oprócz tego w strefie Fructis nie mogło zabraknąć nowości produktowych – mówi Dominika Jastrzembska, Brand Engagement Manager Garnier Fructis.