Proces fuzji pomiędzy Coty i P&G Specialty Beauty Business zakończył się. Dzięki tej transakcji Coty stało się jedną z pierwszoplanowych globalnych firm kosmetycznych, z przychodami na poziomie blisko 9 miliardów dolarów amerykańskich oraz portfolio wiodących marek, które zostały pogrupowane w ramach trzech dywizji – Coty Consumer Beauty, Coty Luxury oraz Coty Professional Beauty.
Firma jest obecnie globalnym liderem na rynku zapachów, zajmuje pozycję numer dwa w kategorii profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów oraz pozycję numer trzy w kategorii kosmetyków kolorowych.
Od teraz ma również nową tożsamość korporacyjną, która wyraża nowy cel, jakim jest docenianie oraz wyzwolenie różnorodności piękna konsumentów.
W komunikacie prasowym czytamy: "Wierzymy, że źródłem piękna jest różnorodność oraz że najbardziej wartościowe jest ono wtedy, gdy jest autentyczne i rozwija się indywidualnie. Koncentrujemy się na budowaniu marek, które inspirują konsumentów, dodają im pewności siebie oraz przynoszą radość, płynącą z wyrażania swojego piękna w ich własny sposób. Nasza nowa tożsamość wizualna ożywia tę wizję wraz z projektem graficznym Motyla, który jest symbolem piękna i zmian. Motyle Coty odzwierciedlają zarówno własną indywidualność, jak i indywidualizm naszych konsumentów".
Coty w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest zarządzane przez Monikę Rut - General Manager Coty Consumer Beauty pełniącą również obowiązki General Manager Coty Luxury. Agnieszka Majewska objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jolanta Górska z zespołem odpowiada za działania Influencers Marketing (PR) w naszym regionie.