Podczas wydarzenia reprezentacja obu brandów miała przyjemność gościć partnerów marek, beauty influencerki oraz redaktorki prasowe i online w stylowych wnętrzach Palermo Warsaw Boutique w Warszawie. Motywem wiodącym oraz wspólnym mianownikiem eventu była rutyna pielęgnacyjna i pojęcie bariery hydrolipidowej, będące nawiązaniem do prezentacji nowych kolekcji SEYSSO i Hagi.
Spotkanie miało na celu zapoznać gości z nowościami od SEYSSO Basic Color Beauty Collection, szczoteczką soniczną pozwalającą zadbać o zdrowy uśmiech i oczyszczoną cerę oraz linią od Hagi Aqua Zone, która łagodnie i skutecznie oczyszcza oraz natychmiastowo pielęgnuje i nawilża. Z uwagi na edukacyjny i warsztatowy charakter eventu, spotkanie zostało zrealizowane w podziale na dwie tury godzinowe, co zapewniło ciepłą, komfortową atmosferę.
Spotkanie rozpoczęły Dorota Kowalewska, brand manager SEYSSO oraz Agnieszka Muniak, dyrektorka ds. marketingu i komunikacji marki Hagi. Po krótkiej prezentacji nowych gam produktowych marek przyszedł czas na część merytoryczną i warsztatową, które poprowadziła Magdalena Kaczanowicz, ekspertka z dziedziny chemii i technologii kosmetycznej, a także autorka profilu IG o charakterze lifestylowo-edukacyjnym @racjapielegnacja.
Podczas prelekcji prowadząca objaśniła kluczowe pojęcia, takie jak bariera hydrolipidowa, bariera naskórka i płaszcz hydrolipidowy. Po wstępie teoretycznym Magda nawiązała do nowych produktów marek, powołując się na deklaracje i badania dostarczone przez SEYSSO i Hagi. Następnie ekspertka pokazała na modelce schemat rutyny pielęgnacyjnej z wykorzystaniem szczoteczki SEYSSO do oczyszczania i masażu twarzy i z udziałem nawilżającej linii kosmetyków od Hagi. W kolejnej, warsztatowej części spotkania goście mieli szansę stworzyć swój własny kosmetyk w poprowadzonej przez Magdę aktywacji „DIY”. Efektem pracy uczestników były personalizowane mgiełki do twarzy Hagi, które po zajęciach zabierali ze sobą do domu. W trakcie trwania całego wydarzenia goście mogli udać się do specjalnych stref marek, które w różnych obszarach nawiązywały do tematu przewodniego eventu, oraz insta-fiendly spotów.
Prezentacja kolekcji produktowych, prelekcja i warsztaty prowadzone przez ekspertkę oraz strefy marek pozwoliły uczestnikom spotkania rozgościć się w inspirująco zaaranżowanej przestrzeni SEYSSO x Hagi, a także odkryć tajniki pielęgnacji w oparciu o nowości, które oferują obie marki.