20-lecie marki Perfecta z nową ambasadorką marki. Jej twarzą została Małgorzata Kożuchowska

20-lecie marki Perfecta z nową ambasadorką marki. Jej twarzą została Małgorzata Kożuchowska

Marka Perfecta ogłosiła oficjalnie współpracę z nową ambasadorką – Małgorzatą Kożuchowską, jedną z najbardziej uznanych i lubianych polskich aktorek.

Rola Małgorzaty Kożuchowskiej jako ambasadorki jest bardzo szeroka – artystka poza wspieraniem flagowych linii kosmetycznych marki Perfecta wraz z ekspertami marki współtworzyła linię kosmetyków – Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska. Seria składa się jedenastu produktów do pielęgnacji twarzy w tym dwóch do oczyszczania skóry. Design opakowań charakteryzuje się eleganckim, nowoczesnym minimalizmem i jest to nowy kierunek marki Perfecta.

Nieprzypadkowy wybór

Wybór Małgorzaty Kożuchowskiej na ambasadorkę marki nie był przypadkowy. Aktorka od lat inspiruje Polki swoim stylem, klasą oraz wsparciem dla innych kobiet. Zarówno ona, jak i Perfecta, podzielają podobne wartości. 

Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics, podkreśla: „Gdy poznaliśmy Małgorzatę Kożuchowską, wybór na ambasadorkę marki Perfecta stał się oczywisty. Małgosia to piękna i elegancka kobieta, pełna niezwykłej wrażliwości i kobiecego uroku. Elegancka, pewna siebie a przy tym tak niezwykle naturalna. Z łatwością łączy różne role życiowe, co sprawia, że jest prawdziwą inspiracją dla wielu kobiet.”

Rynkowy debiut Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska

W ramach współpracy aktorki z marką powstał również spot reklamowy, który promuje serię Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska, opartą na innowacyjnej technologii HERO 3 [PEP]. Technologia ta opiera się na synergicznym działaniu trzech rodzajów peptydów, co zapewnia rewolucyjne efekty w pielęgnacji skóry. Spot pokazuje trzy różne oblicza kobiety - elegancką, pewną siebie i zmysłową – a każde z nich symbolizuje różne aspekty życia i towarzyszące im emocje. W ten artystyczny sposób marka podkreśla umiejętność każdej kobiety do odnajdywania się i radzenia sobie w różnych sytuacjach życiowych.

Perfecta, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, zawsze dążyła do dostarczania najwyższej jakości kosmetyków kobietom o różnych potrzebach. Marka oferuje innowacyjne rozwiązania w branży kosmetycznej, a współpraca z Małgorzatą Kożuchowską stanowi doskonały przykład łączenia doświadczenia z nowoczesnością.

Marka i aktorka bliskie Polkom

Małgorzata Kożuchowska, dumna ze swojego udziału w tym projekcie, podkreśla: „Perfecta to marka, która od lat troszczy się o kobiece piękno i komfort. Praca nad nową linią kosmetyków była dla mnie inspirującym doświadczeniem. Miałam możliwość aktywnie uczestniczyć w każdym etapie powstawania kosmetyków - od formuły przez wybór słoiczków po projekty opakowań. Cieszę się, że mogę wspierać markę, która z tak dużą troską podchodzi do potrzeb kobiet.”

2024 rok jest szczególnym rokiem dla Dax Cosmetics – producent istnieje na rynku od 40 lat, a od 10 lat jest częścią międzynarodowej grupy farmaceutyczno-kosmetycznej Rohto Pharmaceuticals Group. Największa marka w portfolio, Perfecta, świętuje właśnie jubileusz 20-lecia.

Dax Cosmetics w swoim portfolio ma aż siedem marek kosmetycznych: Perfecta, Yoskine, Hada Labo Tokyo, Dax Sun, Cashmere, Celia i Dax Men.
# Newsy producenci
 reklama